Jesenski del v 1. ženski slovenski nogometni ligi se je sklenil, na vrhu lestvice bo prezimil Ženski nogometni klub (ŽNK) Mura Nona. "Letošnje tekmovanje, v ligi je kar deset klubov, je kakovostno, postreglo je z dobrim nogometom, vsak od klubov pa razvija lastno zgodbo v okviru svojih realnih možnosti, ki jih nudi okolje. Predvsem pa je to liga, ki ponuja izvrstno odskočno desko za mlade nogometašinje," ocenjujejo pri Nogometni zvezi Slovenije (NZS).
Preberite še
Odpri v novem zavihku(FOTO) V Murski Soboti so tetovirali za dober namen
Člani društva Dahavski pingvini, ki so poznani predvsem po božičnem kopanju v Ledavi in novoletnem skoku v Soboško jezero, so v predprazničnem času združili moči z GrindArt tatoo studiem iz Murske Sobote. Razmišljali so, kako bi lahko pomagali lokalni skupnosti in se domislili dobrodelnega tetoviranja. Danes so izvedli tako imenovano walk-in tetoviranje, pri katerem gre za princip ustvarjanja polurnih majhnih tatujev. Izkupiček od dobrodelnega tetoviranja bodo namenili družinam, ki so najbolj potrebne pomoči. Akcija je stekla povsem spontano in se razvila v decembrsko druženje prijateljev. Fotografije Aleš Cipot
V jesenskem delu je bilo odigranih 65 tekem, gledalci so videli 412 zadetkov (6,24 gola na tekmo). Prvi napad lige ima ŽNK Mura Nona, ki je zadela 109-krat, štiri zadetke manj so dosegle igralke ljubljanske Olimpije. NZS je pri ŽNK Muri Noni izpostavil še nadaljevanje afirmacije mladih igralk ter uspešne nastope v kvalifikacijah za ligo prvakinj, kjer so Pomurke izpadle v zadnjem kolu.
NZS še izpostavlja, da tudi v letošnji sezoni nadaljujejo s popularizacijo ženskega nogometa. V vsakem krogu si lahko ljubitelji te igre ogledajo dve tekmi v neposrednem prenosu. Eden je na streamu nzs.si, drugi na televizijskem kanalu Planet TV 2. "Slovenija sledi evropskemu in svetovnemu trendu. Tudi iz statistike in meritev prenosov je jasno, da se zanimanje za ženski nogomet povečuje in stopnjuje. V primerjavi z lansko sezono se je gledanost prenosov podvojila, temu primerno je tudi zanimanje, klubi pa tudi s pomočjo (spletnih) prenosov dobivajo platformo, ki jim pomaga tako pri novačenju mladih igralk in navduševanju deklice, da se zapišejo nogometu, kot pri iskanju novih sponzorjev in partnerjev," so ocenili. Prav tako pripravljajo redno tedensko oddajo Ženski nogometni magazin, ki je na ogled na regionalnih televizijah po Sloveniji in na YouTube kanalu NZS.