V Splošni kmetijski zadrugi Ljutomer - Križevci, ki je naslednik prve ustanove, ob jubileju poudarjajo, da se z delom trudijo ohranjati tradicijo živo, uspešno in v dobri poslovni kondiciji za prihodnje rodove zadružnikov.
Podoba priložnostne znamke je bila izbrana na natečaju, z idejo doužnjeka pa je prepričala Mojca Hruševar Rakušček, kreativna direktorica v oglaševalski agenciji Aanima. "Osrednji motiv doužnjeka je navdihnil s svojo zgodbo o tradiciji ter pomenom, ki ga v slovenskih krajih nosi že stoletja". Sicer je doužnjek starodavni žetveni venček. Navezuje se na slovansko mitologijo. "Zadnji žitni snop so včasih ponudili kot darilo žitnemu bogu za uspešno naslednjo letino. Ta običaj se je najdlje ohranil v Prekmurju, Porabju, na Murskem polju, v Slovenskih goricah in ponekod v Beli krajini," so opisali.
Preberite še
Odpri v novem zavihkuS ponedeljkom delna zapora te ulice
Pričeli bodo s sanacijskimi deli na kanalizacijskem kolektorju.
Avtorica pa dodaja, da krožna oblika doužnjeka nakazuje popolnost in sodelovanje z nebesno naravo, njegova podobnost kroni pa nagrado za preizkušanje in obljubo večnega življenja, kakršno je življenje bogov. Po mnenju Hruševar Rakuščekove lahko njegovo prepletenost razumemo kot simbol zadružništva, ki združuje in podpira slovenskega kmeta.