Na sejmu se je predstavilo 38 učnih podjetij iz Slovenije, Hrvaške in Srbije. Sodelovala je tudi Ekonomska šola Murska Sobota. Dijaki 3.c oddelka so se predstavili z učnim podjetjem Up ljubljenčki na patrulji d.o.o., organizacija doživetij z živalmi, in se uvrstili med top deset najboljših podjetij. Idejo so razvijali pod mentorstvom Nataše Šiplič Šiftar in prikazali veliko kreativnosti, inovativnosti in podjetnosti.
Preberite še
Odpri v novem zavihkuOb krožišču na Lendavski ulici nastaja še en objekt. Za kaj gre?
Pred dvema letoma je na območju krožišča v Lendavski ulici, kjer v prometnih konicah rado prihaja do zastojev, zrasla stavba družbe Novomat, tako imenovani Avto steklo center, sedaj pa na nasprotni strani ceste nastaja še en poslovni objekt.
Dijaki so po besedah mentorice ustanovili povsem inovativno podjetje, ki organizira doživetja z živalmi in poskrbi za nepozabne trenutke v družbi malih prijateljev. To omogočajo z organizacijo taborov za otroke, rojstnih dni v družbi živali, terapij z živalmi ter z izdelavo albumov in filmčkov. V podjetju si prizadevajo za reševanje problematik, ki nas spremlja na vsakem koraku. Tako želijo osrečiti in zadovoljiti stranke vseh starosti, vzpodbujati ljudi k aktivnosti in socializaciji, krepiti fizično, kognitivno in psihično zdravje, pomagati ljudem, ki se počutijo nenaklonjeni, imajo mogoče občutek neodgovornosti ali pa se spopadajo s slabimi mislimi, psihičnimi težavami in z ostalimi problematikami, ki so se pojavile v obdobju koronavirusa in po njem. Prav tako se povezujejo z domačim trgom, s čimer pripomorejo k trajnostnemu razvoju, skrbijo za dobro počutje in zdravje.
Sejem je sicer namenjen spodbujanju ustvarjalnosti, kreativnosti, podjetnosti, ponuja izmenjavo izkušenj in navezovanje medsebojnih stikov, ki bodo dijakom koristili tudi v realnem življenju. Obenem delodajalci iščejo prilagodljive kadre z razvitimi mehkimi veščinami. Ob predstavitvi so potekala tudi poslovna srečanja in predstavitveni intervjuji.
Soboški dijaki so s svojim podjetjem prepričali komisijo, ki je ocenjevala izvirnost poslovne ideje, poslovni načrt, promocijsko gradivo in predstavitveni intervju. "Sejem učnih podjetij je enkratna priložnost, da dijaki prikažejo svoje delo širši javnosti in tudi v praksi doživijo svoje prve poslovne izkušnje - promocija podjetja, trgovanje, navezovanje poslovnih stikov," tako Šiplič Šiftarova. Cilj tekmovanja pa je širjenje in poglabljanje pomena učnih podjetij, odkrivanje in spodbujanje inovativnih dijakov, motivacija za nadaljnje delo in spodbujanje druženja mladih iz različnih šol.