Sodelovanje na festivalu vključuje pisno predstavitev turističnega produkta, izdelavo promocijskega spota in predstavitev na sejmu. Na festivalu je sodelovala tudi Ekonomska šola Murska Sobota, ki je do sedaj že dosegla vrhunske rezultate.
Preberite še
Odpri v novem zavihkuDobro vino je še vedno cenjeno, ocenjujejo v Vinogradništvu Kolarič
Družina Kolarič je prve trte zasadila daljnega leta 1946. Na sedmih hektarjih vinogradov pridelujejo dvanajst sort, posebej ponosni so na svojo penino.
Letos je Ekonomska šola Murska Sobota sodelovala s projektom "SOBOTA ŠVICA" in prejela po oceni komisije 3 zlata priznanja - za sodelovanje na vseh treh področjih ocenjevanja, za najboljši promocijski spot in za najboljšo predstavitev na tržnici in tako osvojila 1. mesto.
Člani projektnega tima so bili dijaki 4. C oddelka, smeri ekonomski tehnik Samo Markovič, Erazem Kos, Tamara Svatina, Mihajela Grnjak, Maja Štimec ter profesorici mentorici Nataša Šiplič Šiftar in Cvetka Gomboc Alt.
Predstavitev ideje
Cilj projekta je z organizacijo športnega dogodka (po sistemu “igre brez meja”) vzpodbuditi zanimanje mladih za obisk kopališča Murska Sobota. Projekt so poimenovali “SOBOTA ŠVICA”. Ponudba se naj bi osredotočila na interese mladih. Vanjo so vključili: športni dogodek z zaključno zabavo, aplikacijo, maskoto, VR očala, promocijski material ter kulinariko. Športni dogodek bi popestrili z znanim športnikom, Rokom Bagorošem. Za večjo prepoznavnost so ustvarili maskoto, s katero bi želeli pritegniti čim več obiskovalcev na Letno kopališče Murska Sobota. Poimenovali so jo Reševalec Rudi. Tako bi Letnemu kopališču Murska Sobota pomagali ponovno zaživeti v vsem svojem čaru