Namen festivala je bila promocija ajde. »S festivalom smo želeli splošni populaciji in turistom predstaviti, da je ajda vsestranska rastlina, iz nje se da narediti recimo tudi sladice,« je povedala vodja projekta Garden pri TIC-u Matejka Pajalić. Omenjeni projekt je financiran v okviru programa Interreg V-A Slovenija-Madžarska 2014–2020. Kot je še povedala Pajalićeva, so sicer dogodek prvotno načrtovali za jesen, vendar so Moravske Toplice trenutno med najbolj obiskanimi turističnimi kraji in zdelo se jim je škoda, da ne bi tega izkoristili in ajdo predstavili čim širšemu krogu ljudi.
Preberite še
Odpri v novem zavihku(S tribune) Norvežani so krivci za navijaško evforijo
Še sporočilo za NZS: Čeprav so Stožice razprodane, še vedno ne dihajo kot Bežigrad ali mariborski Ljudski vrt.
Med ponudniki izdelkov in jedi iz ajde so bili Sirarstvo Tinka, Kmetija Kučan, Kmetijsko turistična zadruga Žitek, Čokoladnica Passero, Medičarstvo Jožica Celec, Proizvodnja peciva Figaro, Zavod Kocljevina, Društvo Panonetum in Biotehniška šola Rakičan. Ti so v pokušnjo ponudili ajdovo rulado, ajdovo kašo z bučnim oljem, ajdovo zlejvanko, čokolado in številne druge jedi. "Ker pa turisti rabijo tudi nekaj dinamičnega, smo v goste povabili tudi folklornike KUD Jozsef Attila Motvarjevci, duo Nikolaj in Aljaž ter Veške dečke," je še povedala Matejka Pajalić. Z obiskom so pri TIC-u zadovoljni. Moravske Toplice nasploh pokajo po šivih, ob tem pa vseeno skrbijo, da dogodki potekajo v skladu s priporočili NIJZ.