Občina Beltinci se je za projekt, vreden nekaj čez 300 tisoč evrov, ki bo krit s sredstvi iz občinskega proračuna, odločila iz dveh razlogov. »Prejšnji most ni bil primeren ne z vidika varnosti in ne z vidika funkcionalnosti. Zgrajen je bil iz armiranih betonskih kril in z enostavnim betonskim prepustom. Tudi višina ni bila primerna, saj so bile ob poplavah težave. Kot drugo, pa si je občina že v preteklosti zadala cilj, da doda Otoku ljubezni neko dodano vrednost,« pove direktor občinske uprave Borut Balažic. Doda še, da so ob reki zgradili tudi terase, tako da bo to tudi družabni prostor za raznorazne prireditve in druženje, ki bodo otoku dale dodano vrednost ter privabile več turistov in omogočile širjenje dejavnosti.
Preberite še
Odpri v novem zavihkuLelosi obuja duh Mure: V soboškem proizvodnem obratu se obeta več kot 100 novih zaposlitev
Hitro rastoče kamniško podjetje del proizvodnje iz Kitajske seli v kompleks nekdanjega tekstilnega giganta v Murski Soboti.
Projekt je zasnovalo podjetje ASPA-ing iz Črenšovec, glavni surovini mostu pa sta beton in kamen. »Zasnova je podobno kot pri prejšnjem propustu. Brez betona ne gre, saj čez most poteka tudi promet. Ali gre za spravilo pridelkov ali lesa s strani lokalnega prebivalstva, potem so tu nujna vzdrževalna dela na otoku, kot je odvažanje odpadkov in podobno, tako da gredo čez težka tovorna vozila,« tako Balažic, ki doda, da je nosilnost mostu čez 40 ton. Most pa bo še oblečen v kamen, ki je tudi naravni material in sovpada z naravo.
Direktor občinske uprave še izpostavi, da je občina pridobila vsa potrebna dovoljenja, in da je most projektiran v skladu z zakonskimi predpisi: »Pogoji za izdajo gradbenega dovoljenja so pozitivna mnenja tako Direkcije za vode kot Zavoda za varstvo narave, pa tudi ostalih deležnikov, tako da smatramo, da projekt ni sporen.« V javnosti so se namreč pojavili nekateri očitki, da taka kamnito-betonska struktura ne sodi v naravo. Balažic še pravi, da so na občini na voljo za vsa pojasnila, da delajo v dobro občanov in ne posegajo v naravo z materiali, ki tam tudi sicer ne bi bili. So pa podobne infrastrukturne projekte uredili tudi v Avstrijski Radgoni in Murskem Središču.
Prestavili bodo brod
Občina ima v prihodnje še nekaj načrtov za Otok ljubezni. Kot pojasnjuje Balažic, želijo na obstoječem parkirišču pred otokom narediti kamp postajališče, potem pa sproti dodajati vsebine še na samem otoku. »Tudi sanacija mlina se predvideva, ampak ob primernih tehničnih rešitvah in pridobivanju sofinancerskih sredstev, pa sanacija oziroma selitev broda,« tako sogovornik. Še v letošnjem letu želi namreč beltinska občina zaradi nizke gladine vode in spodjedanja brežine premestiti brod, in sicer bližje oziroma pred mlin.