Potrošnik, Mura, Pomurka, Hotel Diana ... Nedolgo nazaj ugledne blagovne znamke, ki so jih ustvarila uspešna podjetja in v njih zaposleni, so končala na smetišču zgodovine. Transformacija lastništva je privedla do propadanja nekoč nosilcev gospodarske moči v regijskem središču, a v resnici so za to bili krivi ljudje na položajih. Brez razumevanja tranzicijskih procesov, brez vizije razvoja in prihodnosti podjetja, brez odločnosti upreti se prevzemnim pritiskom in prevaram, so sprejemali napačne odločitve.
Nato so prišli grobarji podjetij, razprodali, kar je bilo vrednega po sramotno nizki ceni, zaprli poslovne aktovke, in šli. Za njimi je ostal "očiščen" prostor za krepitev konkurence.
Preberite še
Odpri v novem zavihku(V premislek) Pomembno je, kako živimo zdaj - ker za jutri nihče ne jamči
Kako je pravično, da nas trenutek slabosti, morda niti ne naš, stane vsega?
V kolesju tega dogajanje je nastala "postranska" škoda, številna izgubljena delovna mesta in ranjene duše delavcev, ki so ustvarjali v veri, da gradijo boljši svet. Ostali so tudi propadajoči objekti, nekoč odsev gospodarske uspešnosti in moči, in kot taki zdaj tarča prekupčevalcev z nepremičninami, torej zadnjih v vrsti, ki si polnijo žepe.