Cilj projekta je skozi tradicionalne igre posamezne države učence med 5. in 10. letom starosti čim bolje naučiti matematiko, jezike in naravoslovne predmete. Učenci se namreč preko iger veliko lažje in tudi raje učijo. Kot je pojasnila Irena Sabo, koordinatorica projekta na puconski osnovni šoli, so v sklopu projekta opravili šest srečanj oziroma izmenjav, saj v projektu sodeluje šest osnovnih šol iz že omenjenih držav.
Preberite še
Odpri v novem zavihkuV Kančevcih slovesno ob srebrni maši brata Milana
Župnik Milan Kvas je novo mašo opravil leta 1999, v Kančevce je prišel leta 2016.
Po trije učitelji iz vsake šole so doslej že bili v Nemčiji, ki je tudi glavna koordinatorica celotnega projekta, v Turčiji, kjer sodelujeta dve šoli, nato v Španiji in v Grčijo, zaključno srečanje pa poteka ta teden v Sloveniji. Vsako srečanje poteka na določeno tematiko, tokratni temi, za kateri so domači učitelji pripravili demonstracije tradicionalnih iger, sta okolje in klimatske spremembe. "Učitelji iz tujine so prinesli s seboj tudi svoje tradicionalne igre, ki so jih nato učili v razredih. Največkrat gre za igre, pri katerih je tudi veliko gibanja ter na ta način tudi učenja jezika," je poudarila Sabova.
Ob našem obisku so na puconski šoli potekale olimpijske igre, domači in tuji učitelji so se skupaj z učenci pomerili v različnih spretnostnih in zabavnih igrah.
Več o triletnem projektu, ki se bo zaključil letos avgusta, pa v prihodnji številki Vestnika.