Mitja Stanek, zelo dejaven akademski kipar in grafik, tudi izkušen restavrator in likovni pedagog, se s samostojno razstavo v galeriji predstavlja prvič, pred štirimi leti pa je sodeloval na skupinski razstavi Naključja. Z izborom del iz obsežnega opusa smo hoteli ustvariti pregled umetnikovega kiparskega in grafičnega opusa, več manjših formalno-vsebinskih poudarkov pa nam oriše Stanekovo likovno poetiko, je povedala Irma Brodnjak Firbas, kustosinja razstave.
Preberite še
Odpri v novem zavihkuLelosi obuja duh Mure: V soboškem proizvodnem obratu se obeta več kot 100 novih zaposlitev
Hitro rastoče kamniško podjetje del proizvodnje iz Kitajske seli v kompleks nekdanjega tekstilnega giganta v Murski Soboti.
Grafika je že od Stanekovih začetkov izredno močan izrazni medij, dela v različnih grafičnih tehnikah, po tehnični dovršenosti in izpovednosti pa še posebno prepričajo grafike, ki so nastale v tehniki litografije ter kombinaciji jedkanice in reservagea ter akvatinte in reservagea. Prav tako je po vsebini ter izbranih tehnikah in materialih bogat njegov kiparski opus. V obeh medijih je osrednji likovni element preplet oziroma mreža, pravi Brodnjak Firbasova ter doda, da zna biti v svojih delih humoren in duhovit ter družbeno kritičen in provokativen.
Razstavo Vezi Mateje Kavčič posreduje Galerija Božidarja Jakca iz Kostanjevice na Krki, s katero murskosoboška galerija že leta dobro sodeluje. Gre za nadaljevanje njene razstave Zavetja iz Odprtega ateljeja ter moment, ko slikarka s svojo prostorsko postavitvijo vstopa v klasičen razstavni prostor. Kavčičeva je iz močvirskih trav spletala kite, te kite pa nas lahko asociirajo na spletanje las, nežnost, skrbnost, ljubezen, odnos matere in hčere ali tudi usklajenost naših prednikov z naravo.
Kite so spletene iz dišečih močvirskih trav, različno dolge, debele in z vozli ali brez pa simbolizirajo tok naših življenj, poti, srečevanja, spletanja vezi in zvez, pa tudi našo krhkost, senzibilnost in minljivost. Prostorsko instalacijo kit dopolnjujejo risbe s z ogljem na okrogla platna. Oglje, ki je organski derivat drevesa, drevo oziroma gozd pa je motiv, ki ga s tem prenaša na stene in vnaša v razstavne prostore. Ustvarjalni opus Kaučičeve je že od začetka močno prežet z naravo.
Zaradi aktualnih razmer javnega odprtja razstav ni bilo, ogledajo pa si jo lahko posamični obiskovalci in najavljene skupine.