Huber pravi, da so tudi prebivalci lokalnega okolja začetek izvajanja investicije sprejeli zelo pozitivno in je optimist pred zagonom proizvodnje. »Voda je novo vino,« pravi.
Preberite še
Odpri v novem zavihkuDobro vino je še vedno cenjeno, ocenjujejo v Vinogradništvu Kolarič
Družina Kolarič je prve trte zasadila daljnega leta 1946. Na sedmih hektarjih vinogradov pridelujejo dvanajst sort, posebej ponosni so na svojo penino.
»Vedeli smo, da na tem območju obstaja kakovostna mineralna voda. Po nekaterih podatkih, do katerih smo prišli, naj bi bila v tistem bazenu ena najbolj kakovostnih v Sloveniji. Tudi v lokalni skupnosti je bilo to že doslej dobro poznano, bližnji vrelec je bil že dlje turistična znamenitost, kjer si je vsak lahko natočil vodo,« Huber odgovarja na vprašanje, kako so našli to poslovno priložnost na Goričkem. Huber razpolaga tudi z dokumentom iz leta 1910, ki dokazuje, da je bila že takrat na tem kraju vrtina z imenom kiraly foras, kar v prevodu iz madžarščine pomeni kraljevski izvir.
Zemljišče, na katerem je vrtina, je Huber s partnerji vzel v najem. Pri tem je našel še dodatne investitorje za projekt, v katerega so doslej vložili že 300 tisoč evrov. Solastniki družbe, ki bo v svet poslala goričko mineralno vodo, so tako poleg Hubra še Boštjan Durič iz Bodonec, ptujska družba GP Via gradnje, ljubljanska družba MG Invest v lasti Gregorja Koprivnika in Maje Švener, ki sta bila pred leti kot lastnika spletnega portala licila.si izbrana za mlada podjetnika leta.
Polnilnica vode bo v prostorih nekdanje šole v Serdici. »Stara šola je dlje časa propadala, zato smo se prijavili na razpis in objekt odkupili od občine. Tako bomo hkrati obnovili staro vaško stavbo in ji povrnili nekdanji lep videz.« Od vrtine do polnilnice bo voda tekla po cevovodu, ki je prav tako že v gradnji.
Na trg sprva kot butični izdelek
Cano bodo na začetku tržili kot butični izdelek. Huber pojasnjuje, da se trg mineralnih vod v tujini vedno bolj razvija. »Gre za najbolj rastočo gospodarsko panogo v svetu. V restavracijah je vedno več menijev z vodami, obstajajo tudi someljeji za vode, ki obiskovalcem priporočajo različne vode k različnim jedem. Ko smo pred sprejemom odločitve o investiciji delali tržno raziskavo, smo se tudi sami tu našli, saj želimo ponuditi slovensko vodo premium kakovosti iz Krajinskega parka Goričko. To bo tudi edina ustekleničena mineralna voda s tega območja.« V začetku bodo tako napolnili tisoč steklenic na uro. Pri tem bodo vodo ponujali v dveh embalažah – 0,7-litrski steklenici in 0,33-litrski, ki bo namenjena gostinski ponudbi. »Ugotovili smo, da so navadno 0,25-litrske steklenice premajhne, pollitrske pa prevelike. Prav tako menimo, da je 0,7-litrska embalaža najbolj primerna za dve osebi, saj se moraš ob litrski steklenici v gostilni na koncu že nalivati.« Na steklenicah bo na etiketi tudi na kratko razložena zgodba Cane. Voda priteče gazirana že iz samoizlivne vrtine. »Govorimo, da voda nima okusa in vonja, kar ne drži, saj nobena ni enaka drugi. Za Cano bi rekel, da ima zanimiv, nekoliko sladkast okus,« še pove Huber.
V družbi že iščejo primerno osebo, ki jo bodo zaposlili kot prodajnega zastopnika, medtem ko bodo v polnilnici v začetku ponujali predvsem priložnostne zaposlitve prek pogodb, saj bodo vodo sprva polnili največ pet dni na mesec. Huber in partnerji imajo po njegovih besedah že veliko izkušenj s prodajo: »Verjetno bomo prvo podjetje, ki bo kupcem ponudilo nakup mineralne vode tudi prek svetovnega spleta.«
Huber pravi, da so tudi prebivalci lokalnega okolja začetek izvajanja investicije sprejeli zelo pozitivno in je optimist pred zagonom proizvodnje. »Voda je novo vino,« pravi.