Članstvo v Mreži demokratičnih šol Sveta Evrope je Osnovna šola Gornja Radgona dobila na osnovi prijave s predstavitvijo že izvedenih aktivnosti in sorodnih projektov, povezanih z razvijanjem demokratičnih kompetenc in načel Sveta Evrope. S tem se je kot edina osnovna šola iz Slovenije pridružila 48 članicam mreže iz vse Evrope. "Članstvo je pohvala in potrditev dobrega dela, saj smo v preteklosti izvedli veliko podobnih projektov, to je tudi ena od prednostnih nalog našega delovanja. Hkrati pa članstvo pomeni zavezo, da bomo s poglobljenim razvijanjem demokratičnih načel in vrednost skozi različne projekte in aktivnosti na šoli nadaljevali," je pojasnil Kokol.
Preberite še
Odpri v novem zavihkuZnanih je več podrobnosti o pretepu na soboški tržnici
Dve osebi sta iskali pomoč v regijski bolnišnici.
Osnovna šola Gornja Radgona tako kot ostale šole po Sloveniji vrsto let sodeluje v šolskem parlamentu, njena posebnost pa je šolska otroška vlada, ki jo bodo po Kokolovih besedah tudi v prihodnje poglobljeno razvijali. Sodelovali so tudi v mednarodnem projektu razvijanja človekovih pravic Human Rights in Action, nacionalnem projektu Postavimo šolsko ustavo ter širšem mednarodnem projektu digitalnega državljanstva. V lanskem šolskem letu je skupina učencev pod mentorstvom učiteljice Vere Granfol ozaveščala sošolce, prijatelje in družinske člane o pomenu globalnega delovanja, predvsem z vidika okolja.
"Prednosti članstva v Mreži demokratičnih šol Sveta Evrope so, da smo videni, opaženi med drugimi članicami šolami, da se lahko med seboj povezujemo in izmenjujemo različne dobre prakse tega delovanja," je povedal ravnatelj. Dodal je, da bodo tudi v prihodnje še bolj vključevali učence in jih spodbujali, naj bodo prav oni pobudniki različnih aktivnosti. Z izkustvenim učenjem namreč želijo učence vzgojiti v aktivne državljane. Manevrski prostor za to vidi Kokol znotraj konteksta šolske vlade. Želijo si, da bi učenci, ki so demokratično imenovani kot predstavniki za posamezno področje, aktivno na njem delovali. "K temu jih spodbujamo in si želimo, da s tem, kar so si sami zadali za prioritetno področje, skušajo vplivati na učence, vodstvo šole, ki ima neposreden vpliv na odločitve, in da tudi poskušamo širše z lokalno skupnostjo povezati ta koncept demokratičnosti," je poudaril. Ob tem je spomnil na projekt Aces - Naj se slišijo naši glasovi, v okviru katerega so s peticijo učencev prispevali, da se danes ob šoli gradi nova večnamenska športna dvorana.