Gre za oživljanje velike »razvojne ideje« iz začetka prejšnjega desetletja. Tako kot takrat se tudi danes govori o potrebah za razvoj gospodarstva. Kakšnega ali čigavega gospodarstva, pa se nihče ne vpraša. Zanimivo je, da so zgodbo v razpravi pripeljali tako daleč, da so se začeli pogovarjati o tem, kam se bodo knjižila sredstva, potrebna za gradnjo proge.
Preberite še
Odpri v novem zavihku(Preleti žerjavov) Prvi so jih opazili na Cvenu
Jesenska selitev bo trajala do konca decembra, tako da še imamo možnost, da jih zagledamo.
Lendavski župan Janez Magyar je potrebo utemeljeval s skladiščem naftnih derivatov, ki so v lasti in upravljanju blagovnih rezerv. Gre za državno podjetje ali institucijo, ki bi morala imeti malo širši vpogled v razvojne usmeritve države, in to ne samo na energetskem področju. Nekoliko nenavadna je bila tudi razprava predsednika razvojnega sveta Branka Drvariča, ki je projekt podprl, vendar poudaril, da se ta v primeru izvedbe ne sme obravnavati kot državna pomoč Pomurju.
Na seji se je pokazalo, kako kratek je spomin lokalnih veljakov. Slovenija ima zgrajeno železniško povezavo z Madžarsko, zato v tem prostoru ne potrebuje še ene povezave. Drugo, kar je izredno pomembno ob obstoječi progi, so odkupljena zemljišča in speljana potrebna infrastruktura, da se v primeru zgostitve prometa lahko zgradi še drugi tir.