V prostorih Pokrajinske in študijske knjižnice Murska Sobota so odprli razstavo izbora plakatov Galerije Murska Sobota (GMS), od začetkov pa do danes. Razstavljeni so plakati, ki so jih zasnovali ob različnih razstavah in dogodkih, izbor najbolj reprezentativih in zanimivih pa je naredil direktor galerija in umetnostni zgodovinar dr. Robert Inhof. Na skupni razstavi jih lahko vidimo prvič, saj so plakate po koncu razstav pospravili v svoj arhiv.
Preberite še
Odpri v novem zavihku(S tribune) Norvežani so krivci za navijaško evforijo
Še sporočilo za NZS: Čeprav so Stožice razprodane, še vedno ne dihajo kot Bežigrad ali mariborski Ljudski vrt.
Plakati so vizualni medij, ki s podobo in besedo opozarjajo na določen dogodek. Z njimi, poleg tiskanih in elektronskih vabil, objav v medijih tudi v Galeriji Murska Sobota opozarjamo na naše razstave. S tem, da ko se določen dogodek konča, plakat, ki ga je oglaševal, izgubi svoj neposreden pomen in se pospravi v arhiv,« je razložil Inhof.
Manjši izbor plakatov je bil narejen med plakati, ki so bili narejeni od leta 1980, ko je bil zgrajen zdajšnji objekt galerije. Razstavljeni so plakat za prvo razstavo, plakati posameznih likovnih umetnikov, med katerimi po številu izstopajo plakati razstav pomurskih likovnih umetnikov, na ogled so tudi plakati za skupinske razstave ter izbor plakatov za trienale male plastike. Nekateri plakati so tipski, informativni, ki posredujejo zgolj informacijo, so pa tudi plakati, ki so si jih umetniki naredili kar sami, na primer Lojze Logar ali Jože Denko. Izbrani plakati pa nam s svojimi slogi pokažejo različne pristope in estetiko časa, v katerem so nastali.
Namen razstave plakatov Galerije Murska Sobota je, tako Inhof, da tisto, kar je bilo namenjeno temu, da opozarja na neki dogodek in zdaj ne oglašuje ničesar več, temveč opozarja le nase in tako postane likovni dogodek.