Soboška občina je že avgusta iskala ponudnika za poslovni najem novega protokolarnega vozila, a je ponudba družbe Porsche Leasing, ki je znašala nekaj manj kot 83 tisoč evrov z vključenim davkom, presegala sredstva mestne občine. Javno naročilo je bilo ponovljeno in edino ponudbo je ponovno oddala ljubljanska družba Porsche Leasing, a tokrat je bila ponudba, ki z davkom znaša 91.551 tisoč evrov, po oceni mestne občine dopustna.
Preberite še
Odpri v novem zavihku(FOTO) V Monoštru odprli razstavo umetniških del
Na ogled je v Slovenskem kulturnem in informativnem centru.
Po petih letih in 91 tisočakih bo vozilo vrnjeno
Občina je pri tehničnih zahtevah za protokolarno vozilo višjega razreda zahtevala med drugim, da ima vozilo štirikolesni pogon, moč motorja od 170 do 185 kW, avtomatski menjalnik, ogrevane alkantara usnjene sedeže, zatemnjena stekla in ostalo opremo, ki pritiče vozilu takšnega ranga. Tudi zahteve glede potrebnega avtomobilskega zavarovanja so bila visoka, saj mora biti zavarovanje fiksno za celotno obdobje najema, vključene pa vse povečane nevarnosti. Vse to je našla občina v vozilu Audi A6 TDI Quattro, letnik 2021, katerega najemnik bo naslednjih pet let, po preteku pogodbe pa bo vozilo vrnjeno najemodajalcu, torej družbi Porsche Leasing. V tem času bo mestna občina najemodajalcu plačevala 1.525,85 evrov (z davkom) na mesec.
Štirinajstletni Audi nezanesljiv, za popravila v dveh letih štirikratnik njegove vrednosti
Kot so za Vestnik pojasnili v mestni upravi, je bil nakup protoklarnega vozila za potrebe mestne občine predviden že v zadnjih dveh proračunih, a lani ni bil realiziran. Ob tem na občini poudarjajo, da protokolarno vozilo ni namenjeno zgolj vožnji župana, temveč tudi ostalih funkcionarjev, delegacij Mestne občine Murska Sobota in po potrebi tudi sodelavcev občinske uprave.
Trenutni vozni park soboške občine sestavljajo sledeča vozila:
1. AUDI A6 (2007)
2. Renault ESPACE (2008)
3. Renault MEGANE (2007)
4. VW PASSAT (1998)
5. Peugeot Partner (2016)
6. Renault ZOE (2018) – električni avto
Sedanje protoklarno vozilo je staro že 14 let in ima prevoženih 400.000 kilometrov, vozilo pa je ocenjeno na tri tisočake. Samo v zadnjih dveh letih so za servisiranje vozila plačali 12 tisoč evrov, poleg tega niti ni več zanesljivo, saj je nazadnje odpovedal krmilni mehanizem in je bilo za vračilo s službene poti potrebno nadomestno vozilo, so pojasnili v kabinetu župana Aleksandra Jevška.
Zakaj dizel in ne elektrika?
"Za električno vozilo se nismo odločili, ker je to vozilo praviloma namenjeno za daljše relacije in ocenjujemo, da trenutna električna vozila ne dosegajo teh zahtev. Za relacije po regiji pa uporabljamo električno vozilo ZOE, prav tako imamo za potrebe občinske uprave električno kolo in električni skuter. Tudi najeto vozilo za opravljanje prevozov PROSTOFER je na električni pogon," so še utemeljili za naš medij.