Preberite še
Odpri v novem zavihku(Intervju) »Stigma, vezana na duševno zdravje, se z leti manjša,« opaža specialistka psihiatrije Anja Plemenitaš Ilješ
Depresija postaja ena najpogostejših bolezni tako doma kot po svetu. Narašča tudi pojavnost poporodne depresije.
Na Dvojezični srednji šoli Lendava so organizirali dan odprtih vrat, na katerem so javnosti predstavili svoje delo, obenem pa so organizirali delavnice za dijake s poudarkom na podjetnosti in bontonu.
Na delavnicah so ob dijakih in profesorjih šole sodelovali tudi šolarji iz osnovnih šol in drugi občani. Izdali so zbornik o sedemdesetih letih srednješolskega izobraževanja v Lendavi z naslovom Naša šola skozi čas. Obletnico so praznovali v šolskem letu 2017/18 z osrednjo prireditvijo v gledališki in koncertni dvorani v Lendavi.
Lendavska dvojezična srednja šola je ustanova, ki se že vrsto let vključuje v življenje lokalnega in širšega okolje, je povedala ravnateljica šole Silvija Hajdinjak Prendl: »Na stežaj odpiramo vrata novim izzivom sodobnega časa ter tudi vsem vedoželjnim učencem dvojezičnih in enojezičnih osnovnih šol. Naš cilj je, da dijakom, ki se odločijo za izobraževanje pri nas, ponudimo najsodobnejša znanja, ki v prepletu s tradicionalnimi vrednotami oblikuje mlade, podjetne, a odgovorne posameznike.«
Gradivo za zbornik Naša šola skozi čas je zbrala in uredila Bernadetta Horvath, v njej pa je tudi veliko fotografij od leta 1947 do danes. O svojih spominih na šolo so svoja razmišljanja ob sedanjih dijakih napisali tudi nekdanji dijaki in učitelji: Ivan Parnič, Franc Vida, Kornelija Baša, Ivan Hrelja, Lajos Bence, Judit Zagorec Csuka in drugi. Ob lanskem praznovanju obletnice so se profesorji in dijaki šole dogovorili, da bodo raziskali zgodovino srednješolskega izobraževanja, svoje izsledke pa so predstavili tudi z razstavo.
Idejo, da bi obeležili ta jubilej je dal upokojeni ravnatelj lendavske srednje šole Tibor Füle, je povedala Silvija Hajdinjak Prendl, ki je tudi sam bila dijakinja te šole: »Raziskovali smo preteklost in pomen poklicnega in strokovnega, tudi splošnega, dvojezičnega izobraževanja v lokalnem okolju. Zbrali smo veliko gradiva iz preteklosti naše šole oziroma srednješolskega izobraževanja v lokalnem okolju.«