vestnik

Kako poskrbeti za uspešno promocijo podjetja?

Vsebino omogoča Spletnik, 5. 4. 2023
Arhiv naročnika
Kako poskrbeti za uspešno promocijo podjetja?
Aktualno

Morda je nekoč oglaševanje res veljalo za najuspešnejše reklamiranje poslovnih storitev in produktov, vendar so rezultati ameriške raziskave, izvedene leta 2017, pokazali, da dandanes k rasti ter razvoju posameznega podjetja največ pripomorejo promocijska darila.

To je do neke mere razumljivo in tudi pričakovano, posebej upoštevajoč porast števila reklam, s katerimi skušajo mediji ter oglaševalci pritegniti našo pozornost, in to navkljub temu, da teh praktično niti ne zaznavamo več. 

V podjetju Magma poslovna darila d.o.o., kjer ponujamo najrazličnejša promocijska in poslovna darila, ki jih po predhodnem dogovoru z naročnikom opremimo z logotipom in/ali sloganom, se s prodajo poslovnih ter promocijskih daril ukvarjamo že vse od leta 1998, zaradi česar veljamo za zanesljivega partnerja. 

Poskrbimo za obstojen, kakovosten tisk, vezenje ali gravuro in imamo v primerjavi s konkurenco številne izdelke stalno na zalogi, kar nam omogoča lasten poslovno-skladiščni objekt, v katerem si je veliko njih mogoče tudi ogledati.

razstavna-soba
Arhiv naročnika
Razstavna soba.

Sicer smo specializirani za kataloško in spletno prodajo, vsako naročilo pa z digitalnim predogledom pred izvedbo pošljemo v dodatno potrditev naročniku.

Poslovna darila izpolnjujejo različne namene. Povsem neodvisno od tega, katerega ob posamezni promocijski akciji postavimo v ospredje, pa je bistvo promocijskih daril, da ta v ospredje postavijo vrednote podjetja.

Promocijska darila odražajo poslovno strategijo podjetja

Promocijska darila so odličen način zahvale bodisi zaposlenim in/ali poslovnim partnerjem bodisi strankam za njihovo lojalnost ter prispevek, ki ga dodajo k uspešnemu poslovanju podjetja. 

A vsako darilo za vsakogar vendar ni primerno. Po nasvetu etnologa Janeza Bogataja je promocijska darila treba izbrati glede na tip skupine, v katero sodi obdarovanec. 



Deli:

- promocijska darila za najširši krog ljudi (za tiste torej, s katerimi bomo s pomočjo promocijskih daril prvi stik šele vzpostavili ali pa smo tega vzpostavili neposredno pred tem), ki mu podarimo uporaben potrošni material, obvezno potiskan z logotipom ali sloganom podjetja, kot so pisala, beležke, flaške,

- promocijska darila za poslovne partnerje, s katerimi smo v procesu poslovnega dogovarjanja, med katera sodijo dežniki, platnene vrečke, USB ključi in drugi uporabni materiali z diskretno natisnjenim logotipom,

- promocijska darila za partnerje, s katerimi poslujemo kratek čas, ki so bolj osebna, a ne individualna prilagojena, denimo promocijski tekstil brez logotipa (lahko s sloganom projekta), in

- promocijska darila za stalne poslovne partnerje, s katerimi nas ne veže le poslovni, temveč tudi osebni odnos. Tem podarimo individualno prilagojeno darilo brez vsakršnih promocijskih napisov.

promocijske-majice
Arhiv naročnika
Promocijske majice.

Bistvo vseh promocijskih daril, ki vključujejo logotip podjetja ali slogan katerega od projektov tega, je vzpostaviti nove poslovne odnose ali utrditi stare, vzbuditi in okrepiti zaupanje med delodajalcem ter zaposlenim, poslovnimi partnerji in med podjetjem ter njegovimi strankami, sočasno pa vzbuditi pozornost tistih, ki bi v prihodnje morda lahko postali stalne stranke (ali kupci). 

Prav zaradi tega promocijska darila ne glede na namen, dejavnost, s katero se podjetje ukvarja, in razpoložljiva finančna sredstva morajo izpolnjevati (vsaj) kriterij uporabnosti. Če ga, namreč veljajo za najučinkovitejše in cenovno najugodnejše marketinško orodje.



Vzemimo za primer podjetje, ki se ukvarja z izdelavo in menjavo oken ter notranjih vrat. Vsi vemo, da ne okna ne vrata ne menjamo prav vsak dan, kar pomeni, da večine ljudi v točno tem trenutku storitve in produkti tega podjetja zelo verjetno ne zanimajo. 

Na osnovi tega se ponuja zaključek, da bo, v kolikor bo podjetje investiralo v oglaševalsko kampanjo s pomočjo medijev, reklama sicer dosegla ogromno število ljudi, a ker ti ne bodo izbrani ciljno, večjega uspeha ne bo. Pravzaprav je vprašljivo celo, ali se bodo sredstva, vložena v reklamo, sploh povrnila.

Nasprotno lahko to isto podjetje enak ali manjši znesek vloži v promocijska darila in prijavnino na sejem, na katerem se predstavljajo ponudniki malih gradbenih del. Tovrstna mesta običajno obiskujejo ljudje, ki se nahajajo sredi prenove doma ali pa o tej razmišljajo oziroma se z adaptacijami ukvarjajo sami in iščejo stalne, zanesljive poslovne partnerje. 

Praviloma je doseg na sejmih v primerjavi z oglaševanjem v medijih manjši, vendar je uspeh večji, saj gre za nagovarjanje ciljne skupine ljudi, pri čemer je dosežek odvisen predvsem od tega, ali podjetju obiskovalce uspe prepričati. In prav tu največ naredijo promocijska darila.

promocija-na-sejmu
Arhiv naročnika
Promocija na sejmu.

Številne psihološke študije potrjujejo, da, kjer je izbira večja, večina potrošnikov najprej poseže za znamkami, ki jih poznamo, tistimi, ki so sinonim kakovosti in tistimi, ki nas nezavedno privlačijo vizualno. Ker vse našteto še posebej velja za sejme, odidimo korak dlje in si zamislimo, da naše podjetje svoj razstavni prostor opremi drugače od konkurence.

Za razstavljenimi primeri oken in notranjih vrat ter vzorcev materialov in barv razprostre pano ali plakat, na katerem so vse bistvene informacije ter dosežki podjetja, vključno z logotipom in s sloganom, informativni pult opremi s pingvinom iste vsebinske ter vizualne zasnove.

Poleg tega so vsi zaposleni oblečeni enako, v promocijski tekstil, medtem ko vodo pijejo iz flaške, opremljene z logotipom podjetja, in malicajo iz skodelic, na katerih sta odtisnjena logotip ter slogan. 



Vsem obiskovalcem, ki se ustavijo pri njih, delijo drobna promocijska darila, tistim, ki se odločijo za naročilo in že dogovorijo za izmero na domu, pa nekoliko vrednejša darila, denimo krpo za pomivanje oken, na kateri se nahajajo logotip, slogan ter vsi kontakti.

Še bi lahko naštevali, a to ni potrebno, saj je jasno, da bo naše podjetje zaradi skladne opreme razstavnega prostora ter enotnosti zaposlenih precej odstopalo od ostalih ponudnikov.

Promocijska darila, enako kot celostna grafična podoba, pripovedujejo zgodbo podjetja in ljudem posredujejo njegovo sporočilo, s tem pa zaposlenim pomagajo graditi prepoznavnost ter pripomorejo k lojalnosti že obstoječih strank.

poslovna-promocijska-sejemska-darila
Arhiv naročnika
Poslovna promocijska sejemska darila.

Vaše podjetje bo zato na omenjenem sejmu s pomočjo premišljene predstavitve pokazalo, da je resen tekmec večjim in bolj prepoznavnim znamkam, simbolično pa tudi, da gre za natančnega, kakovosti zavezanega izvajalca, ki poslovno dejavnost gradi na osebnem pristopu. To pa je natanko tisto, kar dandanes ljudje najbolj cenimo.

Tega se zavedamo tudi v podjetju Magma poslovna darila d.o.o., v katerem naročila večjih količin promocijskih daril in svoje zveste stranke nagradimo s popustom.

spletnik promocija darila