Denis Kozar iz Rakičana je pred slabimi tremi leti začel izdelovati dekorativne lesene izdelke iz topolovih vezanih plošč. Najdete jih pod imenom D'lejs. Ponudba je raznolika, trenutno je njegovo delo najbolj povezano s prihajajočo veliko nočjo. »Ta praznik je pri naših kupcih priljubljen, stranke kupujejo izdelke za otroke, pa tudi druge izdelke za darila. Največ zanimanja je za zajčke, v katere lahko vstavijo pirhe ali čokoladno jajce, aktualne so tudi lesene košarice za sladke dobrote,« je opisal. Na voljo so tudi izdelki, primerni za okrasitev miz, vrat, stopnišč.
Preberite še
Odpri v novem zavihku(KAVČ #15) Nika Kovač: "Redko sem očarana, doma so me učili, da moram biti kritična – še posebej do politikov"
Sociologinja, antropologinja in vodja Inštituta 8. marec je postala sinonim za gibanja, ki spreminjajo družbo – od pravic žensk in enakopravnosti do pitne vode, medijske svobode in volilne participacije.
Ideje razvija sam. »Najprej naredim program, nato izrežem izdelek in vidim, ali je vse v redu ali pa je treba kaj popraviti. Če da, potem popravljam tako dolgo, dokler izdelek ni primeren za prodajo.« Občasno ideje najde tudi na tujih internetnih straneh in potem od različnih vzame manjši del, jih združi in nastane nov izdelek. Delo v delavnici ga sprošča in je njegov hobi ob redni službi. V pomoč in podporo so mu žena in trije otroci ter mama. Poudaril je, da je bil njegov največji podpornik in tudi »krivec«, da je ustanovil D'lejs, oče, ki je pred mesecem preminil. Takrat se je znašel pred dilemo, kako naprej. »Po tehtnem premisleku smo se strinjali, da bi bila očetova želja, da še naprej ustvarjam zase, svojo dušo, družino in zveste stranke. Tako sedaj kljub žalosti delamo naprej njemu v spomin in čast. Njegova slika v delavnici pa nas dan za dnem spominja, da je še vedno z nami,« je čustveno povedal.
Vesel dobrih odzivov
Kmalu bosta zaživeli tudi spletna stran in spletna trgovina, pri zagonu katerih mu pomaga prijatelj Luka. »Po nekaj letih smo ugotovili, da je treba v podjetje vsak dan vlagati tako čas kot finančna sredstva in postati na tržišču bolj prepoznaven in boljši,« pravi sogovornik. Meni, da bo stran olajšala dostop strankam do izdelkov in potrebnih informacij o njih. »S spletno stranjo bo lažje tudi meni kot lastniku, ker bom imel boljši pregled nad naročili in bodo stranke še hitreje dobile izdelke,« je pristavil. Kozar se lahko pohvali, da izdelki niso prepoznani le v domači regiji, ampak jih pošilja tudi v druge dele Slovenije. Uspel mu je tudi preboj na avstrijski trg, na kar je zelo ponosen. Prav tako na to, da je bil v začetku leta izdelek pokazan na televiziji. »Na zanimiv način smo prišli do sodelovanja z oddajo Pod prečko, ki je predvajana na televiziji Sportklub. Ko sta voditelja Miha Penko in Dejan Obrez praznovala prvo obletnico oddaje, sem jima za šalo poslal izdelan logotip oddaje in od vseh izdelkov, ki sta jih prejela za darilo, sta prav mojega izbrala in ga pokazala pred kamero. Miha me je po oddaji kontaktiral in dogovorila sva se za sodelovanje. Za oddajo izdelujemo obeske za ključe z logotipom, čez čas pa bo verjetno prišlo še do kakšnega sodelovanja s programom,« je razkril. Sodeluje tudi s precej lokalnimi podjetji in slaščičarnami iz Prekmurja.
Denis Kozar si še naprej želi izpolnjevati želje strank in jim za primerno ceno ponujati kakovostne izdelke. Kljub podražitvam materialov in težavam z dobavljivostjo se je cene odločil dvigniti le minimalno, prav zato, da si jih bodo lahko privoščili vsi. »Na začetku je bilo mišljeno, da izdelujem izdelke za lastne potrebe, čez čas pa sem ugotovil, da je to delo sproščujoče in zabavno. Nato sem začel premišljevati, da bi bilo lepo izdelke prodajati in nekaj zaslužiti. Ko prodaš kak izdelek, ugotoviš, da je najlepše, če počneš nekaj s srcem in s tem kaj tudi zaslužiš.« Vesel je, da je v dveh letih na družbenih omrežjih pridobil skoraj štiri tisoč sledilcev, da se stranke vračajo in mu dajo vedeti, da dela dobro.