»To je pretiravanje,« željo stanovalcev po omenjenem dostopu komentira direktor Kapiona Boris Benko, ki meni, da bi bilo mogoče dostop urediti tudi drugače.
Preberite še
Odpri v novem zavihku(V premislek) Pomembno je, kako živimo zdaj - ker za jutri nihče ne jamči
Kako je pravično, da nas trenutek slabosti, morda niti ne naš, stane vsega?
V mestni upravi potrjujejo, da je na območju Kocljeve ulice še vedno nerešeno vprašanje zemljišč, pripadajočih večstanovanjskim objektom. »Prav tako podzemne garaže niso vpisane kot objekt v kataster stavb, zato ostaja nerešeno vprašanje lastništva parkirnih prostorov v garažnem objektu. Mestna občina Murska Sobota je v zemljiški knjigi vpisana kot lastnica nepremičnin, zemljišč ob večstanovanjskih objektih, vendar je tak vpis nepravilen, dejanski lastniki garažnih prostorov bi morali biti etažni lastniki večstanovanjskih objektov, v sklopu gradnje katerih se je podzemna garaža tudi zgradila. Pred pristojnim sodiščem se je postopek za določitev pripadajočega zemljišča že začel, pričakujemo pa, da bo v okviru tega postopka določena tudi etažna lastnina garažnih prostorov. Mestna občina v času do odločitve sodišč tovrstnih nepremičnin ne odtujuje in ne obremenjuje.«
Kako se bodo pripeljali do parkirišč?
V postopek sta vključeni tudi družbi Kapion in Imo-Real, v njunem primeru gre za vprašanje dovoza do omenjenih parkirišč, saj so stanovalci zaradi razmer na okoliških zemljiščih za dovoz začeli uporabljati gramozno parkirišče ob stavbi nekdanje Panonke, čeprav gre za zemljišče, ki ni v njihovi lasti. »To je pretiravanje,« željo stanovalcev po omenjenem dostopu komentira direktor Kapiona Boris Benko, ki meni, da bi bilo mogoče dostop urediti tudi drugače. Benko je tudi sam lastnik dela podzemne garaže, v kateri parkirajo stanovalci, vendar se ne strinja, da bi jim občina morala to kar prepustiti. »Menim, da bi morali ta parkirišča plačati, tudi mi smo morali za svoj del objekta plačati 200 tisoč evrov.« Benko meni, da bodo stanovalci v svojih prizadevanjih neuspešni, saj po njegovem mnenju garaže niso pripadajoče zemljišče v zakonskem pomenu.
Kot smo že poročali, želijo ob stavbi Panonke, kjer je danes omenjena dovozna cesta, zgraditi poslovno-stanovanjski objekt, ki bi v urbanističnem smislu pomenil logičen zaključek Kocljeve ulice v njenem najbolj neuglednem delu. Skozi novo stavbo bi bila prav tako speljana dovozna cesta do parkirišč pred objekti.
V Imo-Realu zadeve ne želijo komentirati. Neurejene razmere pa ovirajo začetek načrtovane investicije. Kot smo že poročali, želijo ob stavbi Panonke, kjer je danes omenjena dovozna cesta, zgraditi poslovno-stanovanjski objekt, ki bi v urbanističnem smislu pomenil logičen zaključek Kocljeve ulice v njenem najbolj neuglednem delu. Skozi novo stavbo bi bila prav tako speljana dovozna cesta do parkirišč pred objekti.
Omenjenim težavam z dovozom pa bi se bilo mogoče izogniti, če bi dovozno cesto uredili na danes prav tako zapuščenem zemljišču za sladolednim kioskom Niki, na katerem je danes prav tako neugledno gramozno parkirišče. Težava z omenjenim zemljiščem tiči v dejstvu, da je pristalo v lasti dveh državljanov Velike Britanije, ki sta ga podedovala. Gre za Johna Michaela Hedleyja iz Londona in Alfreda Josepha Stephena Hedleyja iz Purleya, o katerima smo že pisali. V mestni upravi pravijo: »Preučujemo več možnosti ureditve novih dostopov. Ena izmed možnosti je tudi ureditev novega dostopa prek tako imenovanega Hekličevega zemljišča, katerega lastniki živijo v Angliji. Trenutno konkretnega odziva lastnikov na pobude mestne občine nimamo.« Stik z lastniki zemljišč je že večkrat skušal navezati tudi nepremičninski posrednik Danilo Horvat, ki pravi, da je že imel stranko, ki se je resno zanimala za nakup zemljišča, da bi na njem zgradila stavbo ali parkirišče, a odzivov lastnikov še ni uspel pridobiti.