Med sodelavci se je v preteklih dneh razvnela vroča debata. Beseda je tekla o influencerjih oziroma po domače vplivnežih in o tem, koliko so zaslužili lani s prodajo svojih fitnes programov, knjižic o zdravi prehrani in s promoviranjem izdelkov. Seveda se pogovor tu ni končal, ampak ga je zaneslo, kot skoraj vedno in povsod, v politične vode. Pogreli smo rdeče čevlje predsednice državnega zbora Urške Klakočar Zupančič, njen izbor garderobe ob javnih nastopih ter izjave, ki včasih so, včasih ne, vzete iz konteksta. Tudi premier Robert Golob v debati ni manjkal ter z njim povezano vprašanje, ali bi moral javno povedati, kdo je njegova partnerica, ker to menda pritiče njegovemu položaju. Povsem skupnega jezika nam ni uspelo najti, saj smo imeli različna mnenja in argumente o zasebnosti ljudi na najvišjih državnih funkcijah ter o njih samih.
Preberite še
Odpri v novem zavihkuLelosi obuja duh Mure: V soboškem proizvodnem obratu se obeta več kot 100 novih zaposlitev
Hitro rastoče kamniško podjetje del proizvodnje iz Kitajske seli v kompleks nekdanjega tekstilnega giganta v Murski Soboti.
V teh dneh precej pozornosti vzbuja še en človek, ki je bil več let na položaju, nekdanji predsednik države Borut Pahor. Medijski prostor tokrat polni z akcijo, ki jo je zagnal na družbenih omrežjih. Na dražbo je dal svoj avtomobil, 32 let staro katro, kupnino pa bo v celoti namenil Inštitutu Zlata pentljica in Društvu junaki 3. nadstropja. Pomagal bo torej otrokom in mladostnikom, ki se borijo z rakom. Pahor je katro prodal za 60 tisoč evrov. Z akcijo Katra za dober namen je Pahor požel simpatije tudi pri tistih, ki niso bili privrženci njega in njegovega preteklega dela. »Akcija je namenjena veselju in spodbudi otrok, ki se borijo z rakom. Z njimi se na različne načine in na različnih krajih družim skoraj toliko časa, kolikor me je vozila naokrog katra. Ti otroci so mi ogromno dali,« je poudaril nekdanji predsednik. Katra je starodobnik, ima 94 tisoč prevoženih kilometrov, imela je dva lastnika, Pahor pa jo je kupil pred 22 leti. Kot je kot zanimivost razkril v posnetku na družbenih omrežjih, se niti prva lastnica niti on z njo nikoli ni vozil po dežju, nov srečni lastnik pa jo bo dobil dobro ohranjeno.
Pahorja, ki se je konec decembra poslovil s predsedniške funkcije, si bomo prav gotovo zapomnili tudi po vsebinah na družbenih omrežjih. Vsako leto je z javnostjo delil fotografije košnje božičnega žita, hranjenja zlate ribice v predsedniški pisarni, športnega udejstvovanja ... Tudi njegova naslednica Nataša Pirc Musar ohranja stik z javnostjo s profili na facebooku, instagramu. Na njih prevladujejo objave s službenimi vsebinami, je pa tudi nekaj fotografij iz zasebnega življenja. V eni zadnjih objav je s sledilci delila fotografije peke tortic. Že med predsedniško kampanjo so ji številni priznavali, da se zna približati mladim z uporabo moderne tehnologije, in med drugim je na platformi tik tok objavljala vsebine s poučno noto. O pomembnosti uporabe varnostnega pasu v avtomobilu, posledicah odklona alkotesta ...
Kakor koli obrnemo, brez družbenih omrežij si vsakdan že težko predstavljamo. Ne le da na njih veliko minut preživimo v prostem času, vse bolj so povezana tudi s službenimi obveznostmi. Ali so kdaj vir informacij, ali prek njih navezujemo stike, skrbimo za promocijo dela. Da so stranke obveščene o novostih v podjetjih, da prek njih kaj prodajajo, da mediji na njih delijo svoje vsebine in drugo. In tako kot imamo profile ustvarjene posamezniki, podjetja, zavodi in ljudje iz sveta znanih, so na njih tudi politični akterji iz Slovenije in tujine. Je pa pri vseh javnih imenih pričakovano, da jih nekateri marajo, drugi ne. Da eni odobravajo tvoje početje, drugi ga zavračajo. Ne moremo pa spregledati dejstva, da je vse odvisno od načina, ki ga ubereš. Zato je dražba starodobnika za dober namen izvabila pohvale, povsem nasprotno kot takrat, ko si je predsednica državnega zbora s poslancem Dejanom Zavcem nadela boksarske rokavice in posnela video, ki naj bi bolne otroke motiviral in jim dal moč, da premagajo raka.