Začetek leta je nasprotno od tega čas za novoletne zaobljube, ki si jih ljudje zastavijo, da bi se samoizpolnili, izboljšali, vendar se običajno teh zaobljub ne držijo dolgo oziroma jih hitro prekršijo. Kaj je razlog za to, je težko soditi, verjetno pa je vprašanje, ali so bile zaobljube zastavljene realno.
Preberite še
Odpri v novem zavihkuPrvi sneg zapadel tudi po nižinah
Na cestah velja večja previdnost.
Največkrat se nanašajo na izboljšanje videza, saj nas družba in njene norme vsakodnevno silijo k temu. Zato ni čudno, da so vsaj v prvih nekaj tednih telovadnice ali fitnes centri bolj zasedeni kot običajno. Ljudje moramo biti najlepši, se najbolje počutiti v svoji koži, biti vedno urejeni, uporabljati takšne in drugačne aktualne lepotilne izdelke ter se oblačiti po zadnjih modnih smernicah, če so pri tem v igri priznane blagovne znamke, je še boljše. Že če za kratek čas odpremo katero od spletnih strani ali družbenih omrežij, nas tovrstne sponzorirane objave kar bombardirajo z vseh strani. K temu veliko pripomorejo vplivneži oziroma ustvarjalci digitalnih vsebin, ki za oglaševanje takšnih vsebin sklenejo s podjetji dobro plačane dogovore in za to svoje delo služijo.
Vse več je tudi tako imenovanih lepotnih strokovnjakov, ki predvsem za žensko populacijo, čeprav tudi moška ne zaostaja veliko, narekujejo smernice, kako si urediti obrvi, trepalnice, nohte, kakšne negovalne izdelke uporabljati, da bodo naši lasje bolj zdravi in sijoči, da bo naša koža bolj elastična, brez pigmentnih madežev in podobno. Da so te stvari nuja, da jih moramo preizkusiti in da gre za revolucionarno novost, velikokrat vidimo in slišimo v njihovih objavah, v isti sapi pa nam postrežejo s stavkom, da je vsaka ženska po svoje lepa, da mora biti čim bolj naravna, da se mora sprejemati in spoštovati takšno, kot je, da je kakšen kilogram preveč popolnoma sprejemljiv, četudi pri tem nismo vsi ravno »po jusu«.
Vsak posameznik si seveda (lahko) sam naredi izbor, katere vsebine bo spremljal in koliko se ga bodo vsi ti nasveti in priporočila dotaknili, vprašanje pa je, kako vse to vpliva na celotno družbo in njene standarde, še bolj, kako to vpliva na mladostnike. V obdobju odraščanja smo bili verjetno vsi v fazi, ko smo morali slediti trendom, ki so jih narekovali slavni in znani, pri tem pa pogosto nismo znali narediti neke zmerne oziroma pravilne selekcije. Vemo tudi, kako so najstniki, ki niso v trendu, pogosto med svojimi vrstniki sprejeti oziroma bolje rečeno izobčeni. S procesom odraščanja in tudi bolj zrelim razmišljanjem vsak prej ali slej najde svojo pot, družbo, ki je podobno misleča, ne nazadnje svoj slog oblačenja, vse te »in« stvari pa kmalu postanejo preteklost.
Če se torej vrnem k zaobljubam. Sama ne sodim med ljudi, ki bi si jih zastavljali. Če se odločim, da se bom več gibala, več brala, več potovala ali več časa posvetila sebi, družini in prijateljem, to storim tudi brez zaobljub.
Verjamem, da je vse odvisno od prioritet, ki jih imaš v življenju in h katerim stremiš, od želja, ki jih imaš, ter od dane situacije in zmožnosti – tako finančnih kot fizičnih, ki nam potem omogočajo izpolnjevanje ciljev, ne pa od vnaprejšnjega, skoraj vedeževalskega napovedovanja, kaj in kako bomo čez nekaj tednov, mesecev ali čez leto. Vsak trenutek je namreč čas za nov začetek, trendi in lepotni standardi, ki nam jih narekujejo, pa se tako ali tako spreminjajo skoraj iz tedna v teden.