Zavod Korak Naprej iz Murske Sobote bo v ponedeljek praznoval šesti rojstni dan. Ob tem so že danes pripravili modno revijo, ki pa ni njihova prva. Ustanoviteljica zavoda Lea Cipot: »Na ta dogodek smo se pripravljali celo leto – praktično od naše prve modne revije, ki je bila januarja lani v ljubljanski Festivalni dvorani. Zbirali smo oblačila, preizkušali ideje … in skupaj z Dominiko Zver, modno oblikovalko, smo pripravili oblačila, ki so unikatna, namenjena ženskam, so pa predelana iz moških kosov oblačil. Osredotočili smo se na moška oblačila iz 60. in 70. let, vsa oblačila in modne dodatke pa so sešile tri naše šivilje iz Koraka naprej; pod vodstvom Dominike.«
Cipotova ob tem dodaja, da je poslanstvo zavoda, ki se ukvarja s ponovno uporabo tekstila, varovati okolje: »To počenjamo tudi z ozaveščanjem ljudi tako, da jih seznanjamo z možnostmi ponovne uporabe.
Preberite še
Odpri v novem zavihku(FOTO) Ste navijali v Šiški?
V predzadnjem krogu prve lige sta se v Spodnji Šiški srečala Bravo in Mura, ki sta si prizadevala za četrto mesto na končni lestvici. Za Sobočane je štela samo zmaga, za katero se je dolgo zdelo, da jo bodo dosegli, vendar pa se ji računica s samo obrambno taktiko tako kot že večkrat v tej sezoni ni izšla. Rezultat se ni izšel v korist nobene ekipe, saj se je tekma končala z neodločenim 1 : 1. Obe ekipi nista bili zadovoljni s tem izidom, še posebej Mura, ki se dokončno poslavlja od upanja oziroma bolj iluzij za dosego četrtega mesta. Za slovo od prvenstva Bravo Kostel prihodnji teden v upanju na evropska tekmovanja čaka mestni obračun z Olimpijo, Mura pa bo doma gostila Rogaško. Utrinke s tribun je v objektiv ujel Aleš Cipot.
Tako v naši trgovini prodajamo rabljena otroška oblačila. Iz slabše ohranjenih, ki so raztrgana ali kje popacana, so pa sešita iz kakovostnih materialov, sešijemo nove izdelke. Ti se po načelu krožnega gospodarstva vrnejo nazaj na trg in ne predstavljajo odpadka.« Ker pa si ljudje težko predstavljajo, da bi nosili nekaj, kar je že bilo nošeno, pripravljajo take modne revije.
»Opažamo, da oblačila, ki so sešita iz že uporabljenih materialov, ljudem predstavljajo velik izziv. Težko si predstavljajo, kako takšna oblačila izgledajo in z našimi modnimi revijami jim želimo točno to pokazati.«
Prva revija v Ljubljani je, pravi Cipotova, imela presenetljivo dobre učinke: »Blagovno znamko Footka smo zaradi povpraševanja nadgradili z modnimi dodatki, s tekstilnimi torbami, nahrbtniki, drobižnicami, tekstilnim nakitom in z dodatki za otroške sobe - šotori, sedalnimi vrečami, ninicami, posteljnino, okrasnimi odejami in vzglavniki.« Zakaj se tokrat predstavljajo v domači pokrajini? »Ker je čas! Trdo smo delali, se veliko naučili in 'dozoreli'. Domača publika je vedno najstrožji kritik. In, če bo naše delo dobro ocenjeno, vemo, da delamo dobro,« zaključi Cipotova.