Kot je režiser povedal po novinarski projekciji, je Kreslin "velika, široka in tudi precej globoka panonska reka, in ko si na taki reki, se je najboljše prepustiti toku". Celovečerni dokumentarni film ponuja uvid v ključne dele ustvarjalne rasti Kreslina in obenem oriše kulturni kontekst, znotraj katerega deluje že več kot 40 let.Kot je povedal Zupanič, se je že med samim snemanjem, predvsem pa v procesu montaže in tudi dosnemavanja, poskušal čim bolj približati fenomenu Kreslin v vseh njegovih mnogoplastnih dimenzijah - glasbi, pesmi, občinstvu in času.
Preberite še
Odpri v novem zavihkuDobro vino je še vedno cenjeno, ocenjujejo v Vinogradništvu Kolarič
Družina Kolarič je prve trte zasadila daljnega leta 1946. Na sedmih hektarjih vinogradov pridelujejo dvanajst sort, posebej ponosni so na svojo penino.
K dokumentarnemu filmu nikoli ne pristopa s fiksno, vnaprejšnjo idejo, ki bi jo potem ilustriral z materialom. "Grem v stvarnost, poskušam čim več razmišljati, opazovati, posneti, razumeti in nato v procesu obdelave materiala odkrivam tisto, česar prej še nisem videl," je pojasnil. Kreslina, ki ga prej osebno ni poznal, sam vidi kot "izjemno pozitivno osebo, ki širi dobre vibracije skozi glasbo". Njuno sodelovanje je označil kot "zelo lepo, bogato in prijetno obdobje", v katerem se je glasbenik pokazal kot "izjemno odprt, odkrit, dober človek". Pri nastajanju filma so ga vodili Kreslinova glasba, biografija, prijatelji pa tudi njegove sugestije. "Bila sva vseskozi v dialogu, kjer pa sem imel sam to odgovornost, da sem imel zadnjo besedo, saj kot režiser seveda odgovarjam za film," je povedal.Kreslina je označil tudi kot izjemno inspirativnega soustvarjalca, ki se mu mnoge rešitve porodijo v trenutku, te pa se na koncu pogosto izkažejo kot najboljše.
V 33 snemalnih dneh je nastalo za 100 ur materiala. So pa, kot je poudaril Zupanič, stremeli k temu, da naredijo kinematografski dokumentarni film. "Moč velike slike in zvoka je nekaj drugega kot televizijska informacija," je dodal. Kreslin je poudaril, da takšnega entuziazma, kot ga je doživel pri nastajanju filma, ni videl že od svojega prvega benda, Vokalno-instrumentalnega ansambla - VIS.V film je vključenih tudi precej fotografij. Zupanič jih je, kot je dejal, pregledal na tisoče, saj je želel preko fotografskega medija vstopati v določene čase, trenutke, določena stanja duha in zgodovine. Nekaj so jih pridobili iz arhivov, tudi Muzeja novejše zgodovine Slovenije, zelo obsežna pa je tudi Kreslinova fototeka. Kot je povedal, je bil koncept filma "Vlado tukaj in zdaj in potem časovne vertikale oz. ustavljeni čas, ki je bolje plasiran skozi fotografijo".
Producent filma je Arsmedia. Po besedah producenta Boštjana Ikovica je bilo vanj vloženih malo manj kot 210.000 evrov, od tega je nekoliko manj kot 85.000 evrov prispeval Slovenski filmski center. Poj mi pesem bo tudi otvoritveni film 29. Ljubljanskega mednarodnega filmskega festivala (Liffe).