vestnik

Kultnatura: nove turistične vsebine in povezovanje lokalcev

Janko Votek, 11. 5. 2018
Aleš Cipot
Bukovniško jezero Fotografija Aleš Cipot
Aktualno

Kmetijsko gozdarski zavod s partnerji predstavil projekt Kultnatura Dobrovnik

V Dobrovniku je Damjan Jerič iz Kmetijsko gozdarskega zavoda (KGZ), ki je nosilec projekta Interreg Slovenija Hrvaška, skupaj s sodelujočimi partnerji predstavil projekt Kultnatura. V projektu poleg KGZ sodelujejo Inovacijsko tehnološki grozd iz Murske Sobote, Zavod Marianum Veržej, Zavod za Okolje in turizem Dobrovnik, mesto in Turistična skupnost Ludbreg iz sosednje Hrvaške, Hrvaška gospodarska zbornica - Varaždin, Turistična skupnost mesta Varaždina, občine Veržej, Dobrovnik in Varaždin.
Projekt je bil potrjen prvega septembra lani in bo trajal do konca februarja le 2020. Financiran je s pomočjo evropskih sredstev. Celotna vrednost projekta je 836. 500 evrov. Vsebinsko projekt izhaja iz kulturne in naravne dediščine, ki je izjemno bogata in je osnova za razvoj novih privlačnih turističnih produktov. Partnerji v projektu izhajajo iz domače obrti, kakovostnih kmetijskih izdelkov, kulinarične ponudbe in naravne danosti za rekreacijo in druge oblike doživljajskega turizma. Partnerji iz Hrvaške si s sodelovanjem v projektu želijo pridobiti znanja in tudi pot za promocijo njihove celinske turistične ponudbe.

Cilj naših pa je, da skozi turistični produkt Kultnatura promovirajo t.i. obrobne turistične ponudnike, ki se ne morejo uveljaviti v konvencionalni turistični ponudbi. Glavni cilj projekta je ustvariti in uveljaviti nove turistične vsebine na osnovi vključevanja dediščine, skupaj z zanimivimi izdelki in na ta način omogočiti ciljnim skupinam uživanje in trošenje v ponudbi skupnega čezmejnega turističnega produkta Kultnatura. Projekt izpostavlja posamezne nosilce na ravni občin. Tako se Dobrovnik vključuje z izkoriščanjem svoje narave in Bukovniškim jezerom, Veržej z rokodelsvom in njegovo tradicijo kot delom kulturne dediščine. Ludbreg gradi zgodbo na ponudbi vin, ki ji povezuje z gradom Ludbreg. Varaždin pa se vključuje s kulinarično ponudbo. Slavko Petovar, ki je sodeloval na predstavitvi, je posebej izpostavil, da to ne pomeni izključevanja malih ponudnikov v drugih okoljih, ampak je cilj projekta, da poišče in poveže čim več lokalnih ponudnikov, ki se bodo predstavili ne tej dokaj posrečeni medržavni lokalni panonski povezavi. Ne gre le za simbolno povezavo, ampak bodo kraje povezali z različnimi potmi in organizirali najmanj 26 turističnih dogodkov.
nov čezmejni turistični produkt