Ob zaključku tridnevnega festivala mladinske kulture Vizije, ki je potekal v okviru Tednov ljubiteljske kulture, so podelili vizionarje. To so nagrade za ustvarjalnost na filmskem, gledališkem in lutkovnem področju ter na področju fotografije.
Med gledališkimi predstavami so najbolj prepričale NE BO (Glave se pere na 90) (Poljanski oder, nadaljevalna skupina, Gimnazija Poljane), ki si je prislužila vizionarja za najboljšo predstavo v celoti, vizionarja za igro sta prejeli Brina Rakun iz taiste predstave ter Petja Golec Horvat za vlogo v predstavi EVAEVAEVAEVAEVAEVA (Gledališka šola Prve gimnazije Maribor), vizionar za skupinsko igro pa je šel predstavi Razredni sovražnik, ki jo je uprizoril Kolektiv odprte scene, Kulturno-umetniško društvo Odprta scena, Log-Dragomer.
Preberite še
Odpri v novem zavihku(FOTO) V Monoštru odprli razstavo umetniških del
Na ogled je v Slovenskem kulturnem in informativnem centru.
Med lutkovnimi predstavami je najbolj izstopala predstava Antilopa crkne (Hišina lutkovna akademija, Hiša otrok in umetnosti, Ljubljana), ki je prejela vizionarja za preigravanje raznovrstnih lutkovnih izrazov.
Za filmske dosežke so podelili vizionarje za najboljši film v celoti (Kurent, Akademija umetnosti UNG), za vizualno podobo (Kjer se prepirata dva …, Plac Pictures), za režijo (Sighs and Tears, DZMP Luksuz Produkcija) in za eksperimentalni pristop (I Reflect, Akademija umetnosti UNG).
Podelili so tudi dva fotovizionarja, v kategoriji od 19 do 30 let ga je prejel Rene Ketiš iz Radenec za fotozgodbo Poglej se, v mlajši kategoriji, od 15 do 18 let, pa Vita Bratković, ki je ustvarila fotozgodbo Epilog.
Rene Ketiš, študent tretjega letnika Akademije za likovno umetnost in oblikovanje, smer fotografija, je v fotozgodbi z naslovom Poglej se ustvaril oblikovno dinamično vizualno pripoved, sestavljeno iz bežnih trenutkov vsakdanjega študentskega življenja, ki vključuje tako spontane kot tudi režirane črno-bele fotografije, posnete v analogni tehniki. V sklopu premišljeno izbranih fotografij, med katerimi se prepletajo bližnji posnetki in ulični prizori, se je osredotočil predvsem na prikaz sproščenega vzdušja, dinamičnih poz, gestike in emocionalnih stanj protagonistov.