Hrvaško ministrstvo za morje, promet in infrastrukturo je 27. februarja objavilo odlok o uporabi posameznih cest za tovorna vozila, ki presegajo maso 7,5 ton, in na tem seznamu cest z omejitvijo za tovorni promet se je znašla tudi cesta skozi Mursko Središče do mednarodnega mejnega prehoda Petišovci. Odlok je stopil v veljavo 7. marca, hrvaška država pa je že tudi postavila prometne znake s prepovedjo. S tem so dosegli omejitev za vse večji in za prebivalce nevzdržen tovorni prometa skozi mesto, ki se je od junija 2013, ko je Hrvaška postala članica Evropske unije, samo še stopnjeval.
Preberite še
Odpri v novem zavihkuBine Pušenjak se je vrnil z zdravljenja v tujini, doma so jim pripravili sprejem
Bine Pušenjak je pri dveh letih in pol zbolel za tumorom osrednjega živčevja. Zadnjih šest tednov so z družino preživeli v Italiji na zdravljenju.
Tej odločitvi so nasprotovali tako hrvaški kot slovenski prevozniki, saj jih to sili v vožnjo po daljših poteh bodisi preko Madžarske ali proti Središču ob Dravi oziroma na tamkajšnji mednarodni mejni prehod.Omejitev tovornega prometa skozi Mursko Središče namreč pomeni tudi spremembo glede uporabnosti mejnega prehoda v Petišovcih, ki ima po slovenski uredbi o določitvi mejnih prehodov status mejnega prehoda za mednarodni cestni potniški in tovorni promet brez omejitev za tovorna vozila
V zvezi s tem in drugimi problemi prevoznikov na mejnih prehodih, kjer se soočajo z dolgim čakanjem, je včeraj v prostorih Obrtne zbornice Slovenije (OZS) potekal sestanek. Predstavniki sekcije za promet pri OZS in združenje za promet pri Gospodarski zbornici Slovenije (GZS) so se srečali z ministrom za notranje zadeve Boštjanom Poklukarjemin ministrom za javno upravo Rudijem Medvedom. Po predlogu Medveda naj bi se s problemom pretočnosti na mejnih prehodih Obrežje, Gruškovje in Mursko Središče ukvarjala posebna delovna skupina vlade, s katero naj bi zaradi kompleksnosti problema zagotovilo tudi medresorsko sodelovanje