Ena osrednjih točk mednarodnega kmetijsko-živilskega sejma Agra, ki je letos avgusta v Gornji Radgoni potekal že 62. leto, so mednarodna ocenjevanja kakovosti različnih kategorij. Nagrajeni izdelki prejmejo odličja, ki so znak kakovosti tako doma kot v tujini, podjetja pa jih uporabljajo za promocijo svojih vodilnih izdelkov. Letos so nagrajenci poleg tradicionalnih priznanj prvič prejeli tudi preverljiva digitalna priznanja, ki jih lahko shranijo v digitalne denarnice in delijo s ključnimi deležniki, končni potrošniki pa lahko verodostojnost nagrad preverijo s skeniranjem priložene QR kode. Ta prikazuje vrsto priznanja, hkrati pa vodi do spletnega kataloga Agra, kjer so podatki o tem, ali je bila nagrada izdelku resnično dodeljena in ali je še veljavna.
Pomurski sejem, ki je organizator Agre, je celoten proces izdajanja preverljivih nagrad izvedel s pomočjo podjetja Netis in njihove platforme MyNextID. Ta tehnologija zagotavlja, da digitalnih nagrad ni mogoče ponarejati, podjetje pa razvija rešitve za krepitev zaupanja na spletu, ki jih uporabljajo tudi v projektih z Evropsko unijo in ameriškim Uradom za domovinsko varnost. Tovrsten pristop spreminja način podeljevanja nagrad in spodbuja širšo kulturo transparentnosti in odgovornosti v digitalnem svetu.
Kot je ob tem pojasnil Boris Nicolas Erjavec, izvršni direktor Pomurskega sejma in sejma Agre, podjetja in organizatorji dogodkov v vse bolj digitalnem svetu iščejo rešitve za verodostojno prikazovanje nagrad, certifikatov in drugih dosežkov, preverljive nagrade pa podjetjem omogočajo, da te enostavno predstavijo partnerjem, končnim kupcem in drugim deležnikom.
"S sodelovanjem z Agro smo želeli pokazati, kako lahko moderniziramo podeljevanje nagrad in s tem okrepimo zaupanje," je ob tem povedal Sebastjan Pirih, vodja poslovnega razvoja pri podjetju Netis.