Na letošnjem tekmovanju sodelujeta tudi Ekonomska šola Murska Sobota in Srednja šola za gostinstvo in turizem Radenci. Dijaki in študenti sodelujočih šol so že izdelali promocijske videe na izbrano tematiko, za katere je možno glasovati vse do 23. marca do 17. ure na tej povezavi, najboljši spot po izbiri ljudstva pa bo prejel posebno nagrado. Nato bodo potekale tudi javne predstavitve na turistični tržnici, ki bo potekala 23. marca 2022, ko bo tudi prvi dan sejma Alpe-Adria v Ljubljani.
Preberite še
Odpri v novem zavihku(V premislek) Pomembno je, kako živimo zdaj - ker za jutri nihče ne jamči
Kako je pravično, da nas trenutek slabosti, morda niti ne naš, stane vsega?
Osnovni namen omenjenega projekta je kakovostno nadgraditi projekt osnovnih šol Turizmu pomaga lastna glava, saj projekt predstavlja povezovanje formalnega izobraževanja v srednji šoli z delom v neformalnih oblikah, kar lahko prispeva k turističnemu razvoju kraja in lokalne skupnosti.