Aktivnosti, ki so bile razdeljene na štiri dni, so se tematsko navezovale na občasno razstavo Predmeti veselja. Kot je povedala vodja delavnic Mateja Huber, so si z udeleženci vsak dan ogledali posamezne dele razstave, se o njej pogovarjali in ustvarjali. »En dan je bil namenjen glasbi, ki nas lahko spravi v dobro voljo, in otroci so si potem izdelali ropotuljice. Prav tako je beseda tekla o praznikih, krajevnih praznikih, kot so proščenja. Povedali smo jim, da so zanje značilne stojnice z izdelki iz lecta, in tako so si na delavnici tudi sami izdelali medenjak,« je opisala. Iz testa so izrezali različne oblike, med drugim so izbrali srčke, rože, konjičke, ovce, in jih nato tudi okrasili.
Preberite še
Odpri v novem zavihku(KAVČ #15) Nika Kovač: "Redko sem očarana, doma so me učili, da moram biti kritična – še posebej do politikov"
Sociologinja, antropologinja in vodja Inštituta 8. marec je postala sinonim za gibanja, ki spreminjajo družbo – od pravic žensk in enakopravnosti do pitne vode, medijske svobode in volilne participacije.
Šest otrok, večinoma iz lokalnega okolja, je z vodjo govorilo tudi o tem, kako je z veseljem povezan denar. Pri tej temi so si izdelovali hranilnike. Ob ogledu razstave so naleteli tudi na vitrino, v kateri so razstavljene preproste otroške igrače. Tudi doma iz lesa narejene domine. Izdelave teh so se pozneje lotili tudi sami. Večina udeležencev je na muzejske delavnice tokrat prišla prvič in dejali so, da so zelo zanimive. Emo Mikl Celec je najbolj pritegnil gramofon, ki je razstavljen, veselje v njej pa prebudijo glasba, ustvarjanje in igranje družabnih iger. Med udeleženci delavnic sta bila tudi Aminata Singhateh, ki je najbolj vesela ob rojstnem dnevu, ko prejema čestitke, darila in ji zapojejo, ter Mark Lukas Pjevac, ki so ga na razstavi najbolj pritegnila glasbila.
Muzejske delavnice bodo pripravili še enkrat ob koncu počitnic, med 27. in 30. avgustom.