Poleg jurijske sodelujejo še šole CEIP Santa Maria la Bianca iz Barcienca, Istituto Comprensivo A. Molinaro iz Montefiasconeja, Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Ryszarda Knosaly iz Olsztyna in 40 dimotiko scoleio Peristeriou iz Peristerija. Mentorji posameznih šol so Anita Fartek z domače šole, Eleni Rekouti iz Grčije, Paola Romoli iz Italije, Anna Golyga iz Poljske in Javier Valle Rey iz Španije, ki je tudi glavni koordinator projekta.
Kot nam je povedal, so se učitelji omenjenih šol spoznali pred skoraj štirimi leti na spletni platformi, ki je namenjena izmenjavi informacij med učitelji iz celotne Evropske unije, in začeli sodelovati pri nekaj spletnih projektih. »Nato smo se odločili, da naredimo svoj projekt. Dvakrat smo bili s prijavo neuspešni, lani pa nam je končno uspelo,« je povedal.
Namen projekta je predvsem izboljšati digitalne kompetence učencev in jih uporabiti pri pouku in učenju. V sklopu projekta tako učenci in učitelji delajo z aplikacijami, jih razvijajo, delajo videoposnetke in se učijo kodiranja. »Delajo torej nekaj, kar običajno ni vključeno v učni načrt, vendar bi moralo biti, saj so te kompetence pomembne za njihovo življenje v prihodnosti.« Učenci, nadaljuje Javier Valle Rey, v tovrstnih projektih uživajo, saj pri pouku uporabljajo tablice, telefone in prenosne računalnike, poleg tega pa spoznajo tudi druge države. Na takšen način pa želijo učitelji tudi vzpodbuditi motivacijo pri učencih.
Preberite še
Odpri v novem zavihku(S tribune) Norvežani so krivci za navijaško evforijo
Še sporočilo za NZS: Čeprav so Stožice razprodane, še vedno ne dihajo kot Bežigrad ali mariborski Ljudski vrt.
Pa je prihodnost šolanja resnično v računalniških aplikacijah in tablicah? »Pravzaprav menim, da moramo najti neko ravnotežje. Danes je nemogoče delati samo z aplikacijami ali pa samo s knjigami, a se časi hitro spreminjajo. Pred dvajsetimi leti je bilo nemogoče razmišljati o tovrstnih aktivnostih, ki jih izvajamo v projektu, menim pa, da bo v naslednjih dvajsetih letih enako težko razmišljati o knjigah kot o edinem načinu učenja,« je zaključil.
Tuji učenci, prišlo jih je 17, tako te dni bivajo pri svojih vrstnikih v rogašovski občini, izziv pa obojim predstavlja uporaba tujih jezikov. V torek so posamezni razredi za goste v šolskem amfiteatru pripravili stojnice, kjer so predstavili vse sodelujoče države. Gostujoči učenci pa so na kratko predstavili svoje šole in slovenske učence naučili nekaj plesov, kot sta sirtaki in že ponarodela makarena. Gostujoči učitelji in učenci bodo tukaj do petka, v tem času pa so si ogledali znamenitosti v Prekmurju, Ljubljano in Bled.
Projekt Innovation=motivation vključuje šest mobilnosti, tri za učitelji in tri za učence ter učitelje. Na izmenjavah se učitelji izobražujejo in spoznavajo nove metode dela z učenci ter nadgrajujejo svoje. To je poudarila tudi glavna slovenska koordinatorica Anita Fartek. »Dobro je, da izmenjamo informacije, da vidimo, kako delajo z učenci drugje, kakšne so razlike in navsezadnje tudi ugotovimo, da pri nas le ni tako slabo.« Naslednja izmenjava za učitelje bo februarja v Španiji, zadnja, za učence in učitelje, pa v Italiji maja prihodnje leto. Učitelji imajo v načrtu sicer tudi nadaljnje sodelovanje in že razmišljajo o novem projektu, je še povedal Javier Valle Rey. Nanj upajo že naslednje leto.
Več fotografij: