vestnik

Na SOF o mejah in odgovornosti aktivne uporabe družbenih in tradicionalnih medijev

Minja Lednik, 5. 4. 2019
Sof
Aktualno

Osrednji slovenski oglaševalski dogodek, Slovenski oglaševalski festival (SOF), bo s sloganom »Jaz sem medij, ti si medij, vsi smo medij!« in prenovljenim tekmovalnim programom letos že 28. potekal v Portorožu. 

Nad tekmovalnim programom, v katerem se bo za nagrade in priznanja potegovalo 365 prijavljenih del, bdi sedemčlanskiSvet tekmovalnega programa. V času, ko svetovna komunikacijska industrija doživlja nenehno evolucijo, SOF posodablja tekmo in odpira vrata raznolikim oblikam komunikacij, ki se prilagajajo času ter na izviren način rešuje izzive blagovnih znamk.
Nova struktura tekmovalnega dela festivala, ki se deli na sekciji KAJ in ZAKAJ, je omogočila prijavo del v zelo raznolike tekmovalne skupine in kategorijeter tako ponudila široko paleto priložnosti za prijavo, tudi tistim malo bolj specializiranim komunikacijam, ki doslej morda niso našle mesta na tekmi SOF.
Novost je tudi tajno glasovanje o velikih nagradah. Delo z najvišjim številom točk, ki bo pokazalo najvišji nivo kreativne presežnosti in učinkovitosti, bo prejelo nagrado SOF SOF-a.
Organizatorji pa ob prenovljenem zanimivem tekmovalnem delu seveda, kot vsako leto, obljubljajo pester kongresni in spremljevalni program z več kot 40 govorci, med katerimi bomo videli tudi zvezdniške obraze kot sta igralec, producent, scenarist in režiser Dragan Bjelogrlić in Felix Baumgartner, pilot in rekorder v ekstremnem padalstvu, ki je dosegel rob vesolja.
Kot zmeraj bo poskrbljeno tudi za dobro zabavo sodelujočih. Prvi dan se bo žuralo ob ritmih Big Foot Mame, petkova zaTVoritev v stilu pa bo potekala ob zvokih DJ Zedsa.
sof slovenski oglaševalski festival