vestnik

(Naj... mikro podjetje 2022) Postati želijo prvi ponudnik POS-sistemov

Damjana Nemeš, 11. 10. 2023
Jure Kljajić
V podjetju Biroplast Solutions težijo k organski rasti in celoviti obravnavi strank.
Aktualno

V podjetju Biroplast Solutions težijo k organski rasti in celoviti obravnavi strank.

Podjetje Biroplast Solutions iz Črenšovec, ki se v zadnjih dveh desetletjih in pol ukvarja z zastopstvom, prodajo, dajanjem v najem in servisom pisarniške ter računalniške opreme, je v začetku devetdesetih let še kot študent elektrotehnike ustanovil Boštjan Kramar. Prvotna dejavnost podjetja je bila izdelava polietilenskih vrečk za potrebe gospodinjstva, zaradi drugačnih potreb in povpraševanja na trgu pa se je dejavnost podjetja preoblikovala. »Odločitev, ki je prevesila jeziček na tehtnici, je bil sprejem posla, ki nam ga je ponudila nekdanja Pomurska banka. Njihov takratni vzdrževalec pisarniške opreme se je upokojil, zato so nam ponudili to delo. Storitve podjetja so se sčasoma nadgrajevale in širile, zaposlili smo dodatne delavce in tako tudi rasli,« je začetke opisal direktor Boštjan Kramar.

biroplast, ppl-2022, črenšovci
Jure Kljajić
Podjetje Biroplast Solutions je še kot študent ustanovil Boštjan Kramar.

Podjetje, ki ima trenutno sedem redno zaposlenih, se v osnovi ukvarja z dvema dejavnostma – prodajo, servisom in oddajanjem različnih vrst večfunkcijskih naprav, tiskalnikov in fotokopirnih strojev ter s ponudbo POS-opreme za trgovine in gostinske lokale, s ponudbo programske opreme za poslovanje gostinskih, trgovskih, proizvodnih in storitvenih podjetij ter s ponudbo računalniške opreme. »V zadnjem času aktivno delamo na razvoju programskih rešitev, pri tem sodelujemo z našimi zunanjimi partnerji oziroma programerji. Skupaj smo tako naredili kar nekaj lastnih produktov, med drugim digitalne programe za podporo osebnim asistentom, pa tudi digitalizacijo športnih klubov. Tu moram posebej omeniti Nogometno šolo Mura, ki smo ji v celoti prenovili spletno stran, spletno trgovino ter jo povezali s fizično trgovino in gastronomsko ponudbo, uredili smo jim brezgotovinsko plačevanje ter fizično in spletno prodajo vstopnic,« je opisal Kramar.

Izdelke, ki jih ponujajo strankam, implementirajo in integrirajo sami, prav tako zagotavljajo strankam vso podporo in poprodajne aktivnosti, za programiranje in razvoj teh izdelkov pa že vrsto let skrbijo mladi programerji, ki so v podjetju začeli kot študentje.  

Hitro reševanje težav 

Kader, ki ga v podjetju zaposlujejo, prihaja predvsem s področja računalništva in informatike. »Da pridemo do kadra, ki je povsem samostojen na tem področju, traja kar nekaj časa. Znanje, ki ga študenti dobijo v srednji šoli ali na fakulteti, ni zanemarljivo, vendar se delo v praksi razlikuje od teorije. Moram povedati, da pri nas res gradimo na dobrih odnosih, naši zaposleni so podjetju zvesti, v vsem tem času nismo odpustili še nikogar. Naša vizija je delo z zaposlenimi na dolgi rok, zato tudi človeške odnose obravnavamo prednostno. To je tisto, kar nas dela dobre in kar vidimo kot eno od naših glavnih konkurenčnih prednosti v primerjavi z drugimi tovrstnimi podjetji,« poudari Kramar.

Omenil je še strokovnost ter razpoložljivost zaposlenih in njihovo odzivnost na potrebe strank, prav tako hitro in kakovostno reševanje težav. »Vedno pravim, da se stranka obrne na nas, ko je že v težavah, zato ji moramo pomagati ustrezno, hitro in karseda učinkovito. Mislim, da je ravno to pravi kazalec našega dela, saj se v vseh teh letih skorajda nismo oglaševali in smo vse delali prek priporočil oziroma dobrega glasu.«

Njihove stranke so v večini primerov podjetja in druge institucije, kot so šole in vrtci, veseli pa so tudi vseh fizičnih strank, ki jih obiščejo v njihovi trgovini. Za zdaj obvladujejo pomurski in slovenski trg, v tujino pa še niso prodrli. »Moram pa poudariti, da smo pooblaščeni in premium partner podjetja Brother s sedežem na Dunaju, zanje neposredno opravljamo storitve. Drugače pa smo, predvsem kar se tiče davčnih blagajn, vezani na zakonodaje, vsaka država ima namreč svoj model poslovanja,« pripomni direktor podjetja Biroplast Solutions.

biroplast, ppl-2022, črenšovci
Jure Kljajić
Prvotna dejavnost podjetja je bila izdelava polietilenskih vrečk za potrebe gospodinjstva, zaradi drugačnih potreb in povpraševanja na trgu pa se je dejavnost podjetja preoblikovala.

Lastna blagovna znamka

Trendi v svetu informatike in računalništva se spreminjajo domala dnevno. Da lahko tem spremembam sledijo in hkrati zadostijo potrebam strank, ponujajo in opravljajo svoje storitve tudi na daljavo, saj je to v prvi vrsti najhitrejša in najcenejša oblika pomoči. »V primerjavi s konkurenco imamo vedno tudi toliko svojih naprav, da lahko strankam v času odpravljanja težav ponudimo nadomestne naprave.«

biroplast, ppl-2022, črenšovci
Jure Kljajić
Zaradi trendov v svetu informatike in računalništva, ki se spreminjajo vsakodnevno, ponujajo svojim strankam storitve tudi na daljavo.

Pred nekaj leti so se preselili v nove prostore, ki so jih kupili od Kmetijske zadruge Črenšovci in jih v celoti prenovili. V prihodnje želijo postati vodilni ponudnik opreme v dejavnostih, ki jih oskrbujejo, prav tako želijo za stranke še naprej zagotavljati celovito obravnavo, tudi kar se tiče najema in servisa. V prihodnje želijo proizvajati tudi lastne POS-sisteme. »Velik poudarek dajemo zeleni energiji in reciklaži, zato tudi vse materiale, ki nam ostajajo, recikliramo, v prihodnje želimo zato vzpostaviti proizvodnjo lastne blagovne znamke iz revitalizirane opreme, ki bi jo sami obnavljali. Tako bi to bil prvi takšen POS-sistem v Sloveniji. Poleg tega ostaja cilj digitalizacija drugih športnih klubov v Sloveniji,« je nekaj načrtov razkril Boštjan Kramar, ki je zadovoljen z lanskim poslovnim letom. Kot je še dodal, vedno težijo k organski rasti in k temu, da bi s kakovostjo storitev, ki jih opravljajo, ohranjali svoje dosedanje stranke in hkrati pridobivali nove.

biroplast-solutions naj-mikro-podjetje pomursko-podjetje-leta-2022