vestnik

(Najuspešnejša srednje velika pomurska podjetja) Ni lepšega kot biti sprejet doma

Majda Horvat, 28. 11. 2020
Nataša Juhnov
"Brez podpore lokalnega okolja in ljudi, ki kupujejo naš pridelek in so velikokrat tudi naši veliki promotorji izven regije, ne bi mogli govoriti o uspehu," pravijo v Paradajzu.
Aktualno

Ob Varisu je v akciji Pomursko podjetje leta 2019 strokovna komisija med najuspešnejša podjetja v kategoriji srednje veliko podjetje uvrstila na drugo mesto Pomurske mlekarne in na tretje Paradajz. Med nominiranci v tej kategoriji so bili še Murexin, Počitek - užitek in Medicop.

Pomurske mlekarne 

Letos praznujejo 75-letnico poslovanja. V zadnjih dveh letih, odkar jih je kupil in jih upravlja Anthony Tomažin, so se finančno stabilizirale, povečale obseg poslovanja in zaposlile nove kadre. »Ponosni smo na uvrstitev med najboljša podjetja v regiji, še pomembnejša pa je ta novica za slovenske dobavitelje mleka ter slovenske kmete, da imajo v Pomurskih mlekarnah stabilnega partnerja za dolgoročen odkup mleka, kar je pomemben pogoj za ohranjanje in spodbujanje razvoja podeželja v severovzhodni Sloveniji,« poudarjajo v podjetju.


Kljub zaostrenim razmeram zaradi epidemiološke situacije je podjetje v prvih desetih mesecih povečalo prihodke od prodaje za skoraj 10 odstotkov in stopilo na nekatere nove trge. Ne glede na razmere je v podjetju kakovost izdelkov na prvem mestu, kar dokazujejo štirje prejeti šampioni kakovosti na mednarodnem ocenjevanju mlečnih izdelkov Agra 2020. »Z močnejšimi investicijskimi vlaganji v modernizacijo proizvodnih zmogljivosti v teh negotovih časih delujemo protikrizno, hkrati pa razvijamo nove izdelke, ki nam bodo zagotovili nadaljnjo rast podjetja tudi v prihodnje,« še poudarjajo v družbi.

IMG_6665_2
Adriana Gašpar
Pomurske mlekarne praznujejo 75 let poslovanja. Foto Adriana Gašpar

Paradajz


»Ni lepšega, kot če si sprejet med najboljša podjetja v domači regiji. To pomeni, da nas je lokalno okolje sprejelo. Brez podpore lokalnega okolja in ljudi, ki kupujejo naš pridelek in so velikokrat tudi naši veliki promotorji izven regije, ne bi mogli govoriti o uspehu. Zato se ob tej priložnosti iskreno zahvaljujemo vsem Pomurcem, ki verjamejo v nas,« o nominaciji pravijo v družbi Paradajz. Glede vpliva epidemije na njihovo poslovanje pa povedo, da je njihova dejavnost utrpela bistveno manjše negativne posledice v primerjavi z drugimi dejavnostmi in da je zaposlenim za zdaj uspelo te minimizirati tako v prvem kot drugem valu epidemije. Zato večjih odklonov v poslovanju od prejšnjih let ne pričakujejo.

renkovci, koronavirus, minster-zdravko-počivalšek, lušt, paradajz
Nataša Juhnov
Njihov paradajz poznajo po vsej državi.

Murexin


Septembra lani se je družba Kema, kremen in specialni gradbeni materiali, d. o. o., iz Puconec preimenovala v Murexin, gradbeni materiali, d. o. o. Odločitev za preimenovanje je posledica sprememb v lastniški strukturi družbe, katere 100-odstotni lastnik je družba Murexin GmbH iz Avstrije, prav tako specializirana za proizvode t. i. gradbene kemije. Murexin GmbH je član holdinga Schmid Industrie Holding, katerega sedež je v Avstriji. Gre za enega vodilnih specializiranih ter stabilnih proizvajalcev gradbenih materialov v Evropi.
Družba Murexin tako ohranja celotno ekipo strokovnjakov, že ustaljene poslovne procese, zdaj pa je odgovorna še za prodajo proizvodov dveh blagovnih znamk, tako Keme kot Murexina.Na ta način si utrjujejo prepoznavnost na domačem trgu kakor tudi v tujini, poudarek pa dajejo še višji kakovosti izdelkov, specializirani tehnični podpori ter medsebojnemu dopolnjevanju proizvodnega programa. Murexinove izdelke prodajajo neposredno ali v sodelovanju s podružnicami ter distribucijskimi partnerji na okoli tridesetih trgih.

Počitek - užitek

Družba Počitek - užitek, ki upravlja Terme Vivat, je srednje veliko družinsko podjetje z jasno vizijo postati pomemben ponudnik vrhunskih velness, športnih, poslovnih, lepotnih in zdraviliških turističnih storitev. Zaradi že obstoječe turistične ponudbe v Moravskih Toplicah in z namenom, da se ta ne podvaja, so se že na začetku poslovne poti odločili za ponudbo, ki je drugačna in v marsikaterem delu edinstvena. »S tem namenom v družbi ves čas namenjamo velik poudarek raziskavam in razvoju novih produktov, razvoju domačih in tujih trgov, razvoju znanja in veščin zaposlenih in tako gradnji prepoznavnosti blagovne znamke Terme Vivat, ki družbi omogoča poslovanje in preživetje na zahtevnem globalnem turističnem trgu,« poudarjajo v družbi. Blagovna znamka Terme Vivat je tako že dobro poznana tako na domačem kot tudi na širšem evropskem turističnem trgu.


Družba Počitek - užitek tudi nenehno vlaga v turistično infrastrukturo in uvaja nove, inovativne ponudbe, s katerimi so konkurenčni in so pogoj za stabilno poslovanje. Vrednost vseh naložb v letu 2019 je bila nekaj nad 0,4 milijona evrov. Z naložbami v turistično infrastrukturo, produkte in izobraževanje zaposlenih so kljub epidemiji nadaljevali tudi v letu 2020.

ppl pomursko-podjetje-leta