Kustečeva je v več pogovorih izpostavila, da šole v Sloveniji v primerjavi z drugimi državami najdlje samevajo, ker je bila oziroma je še epidemiološka situacija v bolnišnicah težka, po drugi strani pa pohvalila sposobnost in usposobljenost izobraževanja na daljavo. "Smo ena vodilnih držav v Evropi, ki je zmožna ponuditi izobraževanja na daljavo v tem trenutku, kar pomeni, da so vsi, tako učitelji kot predvsem učenci, usposobljeni z ustrezno informacijsko-komunikacijsko tehnologijo, znanjem, da to izobraževanje lahko poteka," je dejala v Studiu City.
Preberite še
Odpri v novem zavihku(S tribune) Norvežani so krivci za navijaško evforijo
Še sporočilo za NZS: Čeprav so Stožice razprodane, še vedno ne dihajo kot Bežigrad ali mariborski Ljudski vrt.
Danes se v večini primerov odpirajo šole s prilagojenim programom, ministrica pa je odločitev o vrnitvi v šole in vrtce napovedala za sredo zvečer oziroma najpozneje v četrtek. V oddaji 24ur zvečer je še dodala, da če bi bila odločitev le njena, bi otroci šli v šole takoj, vendar je treba pri tem upoštevati situacijo. Idealen scenarij je po njenih besedah tak, da bi prihodnji ponedeljek, 11. januarja, potekala testiranja učiteljev prve triade in zaposlenih v vrtcih. S torkom bi se tako lahko odprli vrtci in prvi trije razredi osnovne šole. V sredo bi nato sledili učenci 4. in 5. razreda, nato prednostno še dijaki zaključnih letnikov. Naslednji teden, torej čez 14 dni, pa še tisti, ki obiskujejo poklicno izobraževanje in ostali srednješolci.
Zahtevnejše vsebine v šoli
"Jasno je, da moramo vsi skupaj najti način, da bomo lahko čim hitreje, na varen in trajen način otroke vrnili nazaj v vrtce in v šole, pa nato tudi starejše - dijake, študentke," je dejala v oddaji Svet na Kanalu A in dodala, da je situacija zaradi več vidikov zelo zahtevna. Po njenih besedah je nesporno, da kvaliteta znanja ni primerljiva z znanjem, kakršno bi bilo v šoli. Strokovni del podpore je, predvsem preko zavoda za šolstvo, identificiral vsebine in cilje, ki jih je možno tudi z izobraževanjem na daljavo na nek način čim bolj uspešno usvojiti in utrjevati, še dodaja. Svetuje se tako, da učitelji dajejo poudarek temu, zahtevni deli vsebin pa se hranijo za vrnitev v šole.