Na razpis Mestne občine Murska Sobota za najem gostinskega lokala v paviljonu Expano so se prijavili trije ponudniki. Poleg samostojnega podjetnika Matica Gjerkeša iz Lenarta še soboški Hotel Diana in družba Junior iz Slivnice pri Mariboru, ki je bila naposled tudi izbrana.
V mestni upravi pojasnjujejo, da so morali ponudniki poleg cene predložiti koncept izvajanja gostinske dejavnosti, upoštevajoč regionalno kulinariko in sezonski značaj pri ponudbi jedi. Prav tako so morali navesti regionalne dobavitelje živil za pripravo jedi, saj morajo po razpisni zahtevi vsaj 50 odstotkov živil nabaviti v regiji ter tako spodbujati regionalne pridelovalce in predelovalce. Podobna zahteva se je nanašala na ponudbo pijač, ki morajo večinoma izvirati iz Pomurja. Komisija je izbrala družbo Junior, o kateri so v obrazložitvi izbire zapisali: »Gre za družinsko podjetje, ustanovljeno leta 1990, ki ima znanje, izkušnje in tradicijo, za kar je prejelo več certifikatov odličnosti. Po besedah prokurista podjetja Ivana Dobaja podjetje sledi trendom in s svojo kreativnostjo tudi samo ustvarja trende v gostinstvu. Vse to z namenom, da gostom vedno ponudijo nekaj novega, inovativnega in kreativnega. Trenutno so najbolj prepoznavni s koncepti in z blagovnimi znamkami, kot so Takos gostinstvo v Mariboru, Fast food Pod kozolcem in Lonche.«
V mestni upravi pojasnjujejo, da so morali ponudniki poleg cene predložiti koncept izvajanja gostinske dejavnosti, upoštevajoč regionalno kulinariko in sezonski značaj pri ponudbi jedi. Prav tako so morali navesti regionalne dobavitelje živil za pripravo jedi, saj morajo po razpisni zahtevi vsaj 50 odstotkov živil nabaviti v regiji ter tako spodbujati regionalne pridelovalce in predelovalce. Podobna zahteva se je nanašala na ponudbo pijač, ki morajo večinoma izvirati iz Pomurja. Komisija je izbrala družbo Junior, o kateri so v obrazložitvi izbire zapisali: »Gre za družinsko podjetje, ustanovljeno leta 1990, ki ima znanje, izkušnje in tradicijo, za kar je prejelo več certifikatov odličnosti. Po besedah prokurista podjetja Ivana Dobaja podjetje sledi trendom in s svojo kreativnostjo tudi samo ustvarja trende v gostinstvu. Vse to z namenom, da gostom vedno ponudijo nekaj novega, inovativnega in kreativnega. Trenutno so najbolj prepoznavni s koncepti in z blagovnimi znamkami, kot so Takos gostinstvo v Mariboru, Fast food Pod kozolcem in Lonche.«