Poročali smo že o potezi avstrijskih lokalnih oblasti, ki so prepovedale (tranzitni) promet tovornjakov, težjih od 7,5 tone, na cesti od mejnega prehoda Bonisdorf (v bližini Kuzme) v notranjost države do krožišča Doiber pri Ženavcih/Jennersdorfu. Omejitvene table sicer še niso postavljene; napovedano je, da bodo do 15. novembra, vendar ima avstrijski ukrep že posledice. Težkih tovornjakov na slovenski strani je očitno namreč manj.
Preberite še
Odpri v novem zavihkuLelosi obuja duh Mure: V soboškem proizvodnem obratu se obeta več kot 100 novih zaposlitev
Hitro rastoče kamniško podjetje del proizvodnje iz Kitajske seli v kompleks nekdanjega tekstilnega giganta v Murski Soboti.
Rogašovski župan Edvard Mihalič je za Vestnik.si povedal, da se je v zadnjih dneh precej opazilo, da skozi Sveti Jurij in Rogašovce vozi manj tovornjakov, težjih od 7,5 tone, kot jih je peljalo prej. »To so opazili tudi občani, še vedno pa ne razumem, kako preprosto so to lahko naredili Avstrijci. Mi smo državo pet let opozarjali na našo stisko, a se ni nič premaknilo.«
Iz Direkcije za infrastrukturo so po 14 dnevih naposled le odgovorili na naša vprašanja. Po njihovih podatkih so lani na državni cesti R2-440 med Petanjci in Kuzmo na merilni točki Sveti Jurij v povprečju na dan našteli 34 tovornjakov, težjih od 7,5 tone, 11 tovornjakov s prikolico in 74 vlačilcev. Kot so še sporočili, pa direkcija za infrastrukturo ni bila seznanjena s pobudo avstrijskih lokalnih oblasti o omejitvi težkega tovornega prometa na njihovi strani mejnega prehoda Kuzma.
Direkcija za infrastrukturo je v odgovorih občinam Tišina, Cankova in Rogašovci, ko so jo te opominjale na težavo, zapisala, da lahko minister, pristojen za promet, na državnih cestah odredi prepovedi in omejitve, če obstaja vzporedna državna cesta z boljšimi prometnotehničnimi lastnostmi. Vendar v tem primeru ni primernejše vzporedne ceste.