"Obe šoli se s sodobnimi metodami dela, poučevanjem rojenih govorcev jezika, medvrstniško pomočjo pri učenju ter poznavanjem avstrijske in slovenske kulture, ter zavedanjem lastne, zavzemata za ohranjanje poučevanja nemškega jezika na OŠ Puconci in slovenskega jezika na avstrijski šoli (NMS II Leibnitz). Število učencev, ki izberejo nemščino na naši šoli in slovenščino na avstrijski, z vsakim šolskim letom narašča," je povedala vodja sodelovanja Irena Sabo.
Preberite še
Odpri v novem zavihku(INTERVJU) "Vlada naj izvrši tisto, za kar je bila izvoljena," pravi nekdanji poslanec Geza Džuban
V parlamentu je deloval v dveh najbolj prelomnih trenutkih za državo: ko se je ta po osamosvojitvi leta 1991 začela oblikovati in ko je leta 2004 postala del Evropske unije
Prejeto priznanje je priznanje aktivnostim, ki spodbujajo večjezičnost in krepijo zavedanje o pomenu znanja tujih jezikov. Je rezultat dela vseh učiteljev, ki so se v vseh desetih letih vključili v aktivnosti v okviru sodelovanja ter učencev, ki so z velikim veseljem pričakovali mednarodne izmenjave.
Za obdobje 2018-2020 je Evropska komisija sprejela prednostni nalogi za evropsko in nacionalno jezikovno priznanje: Razvoj boljših in bolj vključujočih šol ter podpora učiteljem in vodstvenim delavcem šol za sprejemanje raznolikosti ter Odprava jezikovnih ovir za večjo dinamičnost obmejnih regij. Prioriteti temeljita na sporočilih Komisije „Razvoj šol in odlično poučevanje za dober začetek v življenju“ (maj 2017), ter „Spodbujanje rasti in kohezije v obmejnih regijah EU“ (september 2017) ter odražata tudi tekoči pregled Evropskega okvira ključnih kompetenc za vseživljenjsko učenje.