Otroci prihajajo iz šol iz območja treh deženih parkov, pomerili pa so se v osmih razgibanih igrah, s katerimi želijo spodbujati vedenje in znanje o naravi. Igre so pripravili mentorji in učitelje iz OŠ Kuzma, za izvedbo pa so poskrbeli učenci sami. Pripravili so igrice, ki jih današnji otroci ne poznajo več, njihovim staršem in starejšim pa so bile del vsakdana, igrali so se jih tako v šolskih odmorih ali pa v svojem prostem času.
Preberite še
Odpri v novem zavihkuPo soboških ulicah se vozi avtomobil, odet v praznične lučke. Ste ga opazili?
Lastnik avtomobila pravi, da želi z lučkami slediti novodobnim trendom.
Na osmih postajah so se otroci preizkusili v gumitvistu, vlečenju vrvi, igri in zapletanju volne, skakanju ristanca in drugih igrah, kjer do izraza ne pride le tekmovanje, ampak tudi sodelovanja in dopolnjevanje.
Namen takega srečanja v parku, ki smo si ga pred štirimi leti zamislili na slovenski strani, je, da se sosedstvo na tromeji krepi in da tudi otrokom damo dobro popotnico, da bodo stike ohranili in jih krepili tudi kasneje, pa je ob tem povedala Stanislava Dešnik, direktorica Javnega zavoda Krajinski park Goričko.
Dodala je še, da želijo otroke, ki živijo na tem prostoru, spodbuditi k učenju in razumevanju jezikov svojih sosedov.
Slovenski otroci znajo malo nemško, najbolj pa se med seboj sporazumevajo v angleščini ali s kretnjami. Da bi jih spodbudili h komunikaciji pa so sestavili mešane skupine otrok iz različnih dežel, tako da je še več priložnosti za medsebojno komuniciranje.