Ob začetku epidemije so poslovanje podjetja otežile nizke cene solate z italijanskega trga in povečana pridelava solat na domačih vrtovih v Sloveniji. Zaradi tega so se odločili več pozornosti posvetiti izboljšanju kakovosti pridelkov, kar je v drugi polovici leta obrodilo sadove, je povedal vodja prodaje Niko Miholič.
Preberite še
Odpri v novem zavihkuLelosi obuja duh Mure: V soboškem proizvodnem obratu se obeta več kot 100 novih zaposlitev
Hitro rastoče kamniško podjetje del proizvodnje iz Kitajske seli v kompleks nekdanjega tekstilnega giganta v Murski Soboti.
Lani so tako med drugim povečali pridelovalne zmogljivosti in trgu predstavili slovensko ekološko solato. Tako sedaj v Ljutomeru stojijo novi rastlinjaki v velikosti dveh hektarjev, v katerih pridelujejo izključno ekološko solato, in sicer praktično vse leto.
Ob tem Miholič dodaja, da so novosti in spremembe v kakovosti zaznali tudi kupci, saj se je v drugi polovici leta prodaja solate povečala, trend dobre prodaje pa se nadaljuje tudi letos. Ob tem so se v Panorganixu odločili, da zaenkrat asortimana pridelkov ne bodo širili. V ponudbi tako ohranjajo različne vrste solat, zelišča, špinačo, motovilec, česen, fižol in ameriške borovnice.
Bodo pa še naprej širili ponudbo. Na prodajne police nameravajo tako v kratkem poslati solate, ki so pripravljene za zaužitje. Trend vnaprej pripravljenih solat je namreč v zahodnoevropskih državah močno prisoten.
"V načrtu imamo tudi širitev kapacitet v Ljutomeru, s tem pa bo povezano povečano zaposlovanje ljudi iz lokalnega okolja," je glede naložb povedal Miholič. V Panorganixu je trenutno okrog 50 zaposlenih, v toplejših mesecih pa se število približa stotici. To nihanje je povezano s sezonskimi deli v nasadih ameriških borovnic.
V prihodnjem mesecu načrtujejo začetek gradnje rastlinjaka za pridelavo živih solat in zelišč v Romuniji. Tako bo konec leta v Romuniji postavljen podoben rastlinjak, kot že stoji v Ljutomeru. Miholič ob tem dodaja, da bodo tako prisotni na 22-milijonskem trgu, kjer imajo že vzpostavljene tudi dobre povezave s trgovskimi sistemi. V prihodnosti načrtujejo tudi širitev v Nemčijo, in sicer v okolico Berlina, kjer že potekajo pogovori z lokalno skupnostjo.
Podjetje Panorganix je od leta 2018 prisotno tudi v Avstriji; najprej prek družbe Hofer, nato pa tudi prek Spara in Lidla.