Na šestem bienalnem likovnem projektu Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti, ki so ga letos poimenovali Velika črta, je s svojimi deli sodelovalo 406 ljubiteljskih likovnih ustvarjalcev iz Slovenije in zamejstva. Dela, ki so predstavljena na šesti tematski državni razstavi, predstavljajo kakovosten izbor in izstopajo po kakovosti in izvirnosti, meni selektor Zalaznik.
Preberite še
Odpri v novem zavihkuNa razgovoru so jo spraševali o družini, zagovornik ugotovil diskriminacijo
Prepovedano je zahtevati podatke o družinskem oziroma zakonskem stanu, nosečnosti, načrtovanju družine.
Če na kratko povzamemo, je Vinko Prislan svoje Drevo življenja abstrahiral v preplet ravnih in zavitih črt, ki se v presečiščih zgostijo v reliefno izobčene barvne kepe. V delu Metke Tropenauer zaznavamo mondrianov vpliv, avtorica pa je mrežo navpičnic zmehčala s prostoročnim pristopom. Neobičajno delo Rudolfa Methansa je v osnovi objekt, lesena plošča, ki je križanec med sliko, reliefom, objektom in grafično matrico.
V delu Danile Krpič najdemo ravne črte, za njeno na videz preprosto sliko risbe jabolka na stari šolski tabli pa se skriva duhovita besedna igra med tablo in tablico ter prenosnim računalnikom in obgrizenim jabolkom. Jože Bratuša je za osnovo uporabil fotografijo, od katere pa se je pri delu oddaljil, pri tem pa je nastal enigmatični kolaž abstraktnih in realnih podob.
In zakaj je bila letošnja tematika ravno črta? »Črta je najbolj pristen, enkraten zapis, je skoraj kot prstni odtis, ki posameznika loči od drugega. Obenem je nujna osnova, temelj, na katerem lahko likovno podobo nadgradimo z barvami in oblikami, ali preoblikujemo materiale, so zapisali k predstavitvi teme in k navdihu ustvarjalcem.