vestnik

Po nov mandat po novih cestah

T. M., 25. 10. 2018
Nataša Juhnov
Eden redkih delov asfalta, ki v predvolilni kampanji po vsem Pomurju niso zakrpani. 
Aktualno

Za čas pred lokalnimi volitvami sta značilna pospešeno obnavljanje in gradnja cest, kar nato župani potencialnim volivcem predstavljajo kot svoje dosežke vodenja občine. Koliko cest je bilo obnovljenih v zadnjem času, smo preverili v Murski Soboti, Ljutomeru in Gornji Radgoni.

V Občini Gornja Radgona so v letošnjem volilnem letu sanirali številne ceste. Tako so modernizirali 950 metrov asfaltirane lokalne ceste med Gornjo Radgono in Policami, asfaltirali makadamsko javno pot med Spodnjimi Ivanjci in domačijo Vogrin v dolžini 200 metrov. Asfaltno prevleko je dobila tudi cesta med Spodnjo Ščavnico in domačijo Zadravec v dolžini 260 metrov. V fazi izvajanja pa sta še vedno modernizacija asfaltirane lokalne ceste med Ivanjševskim Vrhom in Orehovskim Vrhom v dolžini 1000 metrov in modernizacija javne poti med Plitvičkim Vrhom in domačijo Fras v dolžini 270 metrov. Skupna vrednost vseh omenjenih investicij je skoraj 584 tisoč evrov.

V Ljutomeru uredili 30 kilometrov cest

Iz ljutomerske občine sporočajo, da je bilo med županovanjem Olge Karba, ki občino vodi od leta 2010, urejenih 30 kilometrov cest, pločnikov in javnih poti. »Poleg tega je bilo zgrajenega še 42 kilometrov kanalizacijskega omrežja in 60 kilometrov potrebnega vodovodnega omrežja ter druge potrebne infrastrukture. Skupaj je bilo tako realiziranih 115 projektov v vrednosti 42 milijonov evrov, za katere je bilo pridobljenih skupaj 17 milijonov evrov nepovratnih sredstev,« pravijo.


image
Letos so obnovili tri kilometre in pol ceste med Žerovinci in Staro cesto.Vida Toš

Ceste v središču še v slabem stanju

V Mestni občini Murska Sobota je največjo cestno investicijo v tem mandatu v večjem delu izvedla država oziroma Direkcija za infrastrukturo, in sicer južno mestno obvoznico. Gre za 2,7 kilometra dolgo cesto, ki so jo odprli konec letošnjega septembra. V okviru projekta so zgradili še 43 metrov dolg železniški nadvoz in dve novi krožišči. Prav tako ima občina ambiciozne načrte v povezavi s cestno infrastrukturo, ki jih želi uresničiti z več kot 10 milijoni evri iz celostnih teritorialnih naložb. Pripravila je že arhitekturne idejne rešitve za prometno preureditev mestnega središča, tako da bo v prihodnosti prevladal skupni prometni prostor, kjer bodo imeli prednost pešci in kolesarji. Konkretno pa je občina preuredila območje okoli Trga zmage, med drugim je nekdanja enosmerna ulica postala sprehajalna ploščad.


image
Južna obvoznica v Murski SobotiNataša Juhnov


V mestnem središču so sicer številne ceste še vedno v slabem stanju. Na vprašanje, katere ceste je občina obnovila ali na novo zgradila v tem mandatu, v mestni upravi odgovarjajo, da so v letošnjem letu izvedli rekonstrukcijo lokalne ceste Nemčavci–Markišavci v dolžini 1.080 metrov. V letu 2017 so izvedli celovito obnovo dveh cest oziroma ulic v skupni dolžini 780 metrov ter treh mostov na lokalnih cestah (prek potoka Gruba in Puconskega potoka ter drugega mostu prek rokava reke Mure). Kot še zapišejo, so bile v letu 2016 izvedene preplastitve treh cest oziroma ulic v skupni dolžini 1.256 metrov in celovita obnova ene ulice v dolžini 452 metrov. Obnovljen je bil tudi most prek rokava reke Mure. V letu 2015 je bila izvedena celovita obnova ene ulice v dolžini 454 metrov, ena ulica pa je bila deležna preplastitve v dolžini 157 metrov. Imen ulic pri tem ne navajajo.

image
Eden redkih delov asfalta, ki v predvolilni kampanji po vsem Pomurju niso zakrpani.Nataša Juhnov
ceste Mestna občina Murska Sobota