Kdo stoji za RRC?
Osnovna družba je Terra Australis (okrog 80-odstotna solastnica družbe RRC) s sedežem v Resljevi ulici v Ljubljani. Posluje pozitivno, ima pa 5 milijonov evrov dolgoročnih finančnih obveznosti. Terra Australis in RRC, ki je računovodski servis, sta solastnika računalniškega podjetja Perftech, ki sta ga leta 2017 kupila od holdinga ACH. Perftech je imel lani za okrog 4 milijone evrov realizacije in 433 tisoč evrov izgube. RRC je leta 2015 kupil Žičnice Vogel Bohinj za 1,8 milijona evrov in kupnino poravnal v obdobju 2015 - 2017.
Preberite še
Odpri v novem zavihku(V premislek) Pomembno je, kako živimo zdaj - ker za jutri nihče ne jamči
Kako je pravično, da nas trenutek slabosti, morda niti ne naš, stane vsega?
Ostali kupci odstopili
Sklepamo lahko, da je šlo za odkup tako lastniškega deleža kot zavarovanih terjatev Delavske hranilnice. Ta pogoj pri prodaji je po naših informacijah odvrnil ostale tri solastnike Tyrol, Kerka – Genetiks in Mlekarsko zadrugo Ptuj od nakupa večinskega deleža v Pomurskih mlekarnah. V Mlekarski zadrugi Ptuj so nekaj časa resno razmišljali o nakupu, vendar so potem od njega odstopili.
Uradna objava Delavske hranilnice:
"Delavska hranilnica v zadnjih letih aktivno sodelovala pri reševanju poslovnih in finančnih težav Pomurskih mlekarn, v katere so te zašle pred leti. V tem času je finančno podpirala poslovanje, kot finančna ustanova pa je želela poiskati odgovornega lastnika, ki bi poskrbel za prihodnje uspešno poslovanje družbe.V postopku prodaje izbrana družba RRC se je v preteklem obdobju v domačem poslovnem okolju že predstavila kot resen investitor, celotna skupina pa se uspešno ukvarja z vrsto dejavnosti.Investitor podpira sprejeto vizijo in aktualne razvojne usmeritve Pomurskih mlekarn. Ob nakupu deleža se je tako zavezal k razvoju mlekarn ter zagotavljanju nadaljnje rasti in finančne stabilnosti. V skladu z obsegom poslovanja bo zadržal obstoječe število zaposlenih, načrtuje pa tudi dodatna vlaganja v posodobitev proizvodnje, s ciljem zagotoviti večjo učinkovitost poslovanja.V prihodnjem petletnem obdobju namerava posodobiti in osvežiti paleto izdelkov za slovenske potrošnike, ohraniti sloves visokokvalitetnega slovenskega proizvajalca mleka in mlečnih izdelkov ter s tem še naprej krepiti ugled lastne blagovne znamke.Pri tem se zaveda pomembnosti mlekarn za lokalno okolje ter interesov deležnikov, zlasti zaposlenih, kmetov in dobaviteljev, brez katerih uspešnega poslovanja mlekarn ni mogoče doseči. Nameni investitorja so dolgoročni, njegov interes pa je doseganje ravnotežja med vsemi deležniki in uspešna prihodnja rast poslovanja ter razvoj družbe."