V regiji deluje 1875 gospodarskih družb, ki so v lanskem letu na tujih trgih ustvarila 979 milijonov evrov prihodkov. Tako so se pri PGZ odločili, da v okviru projekta SPOT skupaj z Razvojnim centrom Murska Sobota stopijo naproti domačim gospodarstvenikom, ki bi želeli nastopiti na tujih trgih. V ta namen 18. junija organizirajo brezplačen seminar, kjer bodo med drugim govorili o tem, kakšne so težave, tveganja in stroški pri delovanju na tujih trgih, kako oblikovati izvozno strategijo in kako s sejemskimi nastopi dvigniti prepoznavnost podjetja.
Preberite še
Odpri v novem zavihku(KAVČ #15) Nika Kovač: "Redko sem očarana, doma so me učili, da moram biti kritična – še posebej do politikov"
Sociologinja, antropologinja in vodja Inštituta 8. marec je postala sinonim za gibanja, ki spreminjajo družbo – od pravic žensk in enakopravnosti do pitne vode, medijske svobode in volilne participacije.
»Seminar je namenjen podjetnikom, zaposlenim v podjetjih in potencialnim podjetnikom ter vsem tistim, ki se zavedajo, da je delovanje na tujih trgih ne le poslovna priložnost, temveč predvsem razvojna nujnost, ki je povezana s potrebo po obvladovanju specifičnih znanj in tveganj, pa tudi višjimi stroški. Sejmi predstavljajo edinstveno priložnost, da se predstavimo in vstopimo na mednarodne trge,« so zapisali v PGZ. Seminar bo izvajala Mateja Milost, direktorica podjetja Fimago in predavateljica na Univerzi v Novi Gorici, ki že 22 let deluje na področju izvoznega svetovanja in postavitve marketinških strategij.