Na mednarodnem mejnem prehodu v Petišovcih je s prvim avgustom ponovno stekel promet tovornih vozil, težjih od 7,5 tone, ki ga je marca letos s prepovedjo težkega prometa skozi Mursko Središče enostransko ustavila Hrvaška. Promet bo po novem dovoljen samo za Slovenijo, Medžimurje in Varaždin. O spremembah pri ureditvi težkega tovornega prometa na sedmih mejnih prehodih se je dogovorila slovensko-hrvaška delovna skupina, ki se posveča problematiki omejitve tranzitnega tovornega prometa. Na ministrstvu za infrastrukturo menijo, da ta sprememba ne bo bistveno vplivala na kakovost življenja ob mejnih prehodih, a hkrati poudarjajo, da so učinki ukrepov odvisni od doslednega nadzora pristojnih organov.
Prepovedi tovornega prometa na mejnem prehodu v Petišovcih so še pred uveljavitvijo nasprotovali tako slovenski kot hrvaški prevozniki, toda sosednja država se je zanjo kljub temu odločila na zahtevo prebivalcev Murskega Središča. Tovorni promet skozi mesto se je namreč zelo povečal po vstopu Hrvaške v EU in močno znižal kakovost življenja v mestu. Rešitev bi bila gradnja obvoznice in novega mostu čez Muro, ki ga je Hrvaška že predstavila kot idejno zasnovo leta 2015 in tudi napovedala, da bi pri izvedbi projekta, katerega vrednost naj bi bila 20 milijonov evrov, sodelovali obe državi.
Toda tokrat se je slovensko-hrvaška delovna skupina glede ureditve tranzita pogovarjala o načrtih za podpis sporazuma med državama ter gradnji mostu le ob mednarodnem mejnem prehodu Dragonja – Kaštel v Istri.
Prepovedi tovornega prometa na mejnem prehodu v Petišovcih so še pred uveljavitvijo nasprotovali tako slovenski kot hrvaški prevozniki, toda sosednja država se je zanjo kljub temu odločila na zahtevo prebivalcev Murskega Središča. Tovorni promet skozi mesto se je namreč zelo povečal po vstopu Hrvaške v EU in močno znižal kakovost življenja v mestu. Rešitev bi bila gradnja obvoznice in novega mostu čez Muro, ki ga je Hrvaška že predstavila kot idejno zasnovo leta 2015 in tudi napovedala, da bi pri izvedbi projekta, katerega vrednost naj bi bila 20 milijonov evrov, sodelovali obe državi.
Toda tokrat se je slovensko-hrvaška delovna skupina glede ureditve tranzita pogovarjala o načrtih za podpis sporazuma med državama ter gradnji mostu le ob mednarodnem mejnem prehodu Dragonja – Kaštel v Istri.