V Lipi so nedavno začeli polniti in prodajati konopljin med pod blagovno znamko Weebee. »Idejo je dobil moj poslovni partner Tilen Slapnik, s katerim sva se našla po naključju in začela skupno poslovno pot. Ustanovila sva podjetje, osnovna ideja pa izvira iz vprašanja, kako bi lahko vsak človek zaužil pomembne sestavine, se pravi CBD oziroma kanabidiol industrijske konoplje,« začetke povzema Robert Holc iz Lipe. Dodaja, da gre za edinstven izdelek, kakršnega v Sloveniji in širši okolici še ni na prodajnih policah.
Preberite še
Odpri v novem zavihku(V premislek) Pomembno je, kako živimo zdaj - ker za jutri nihče ne jamči
Kako je pravično, da nas trenutek slabosti, morda niti ne naš, stane vsega?
Konopljin med je sestavljen iz cvetličnega medu, ki ga poslovna partnerja kupujeta od pomurskih oziroma slovenskih čebelarjev, ter iz petih odstotkov CBD, ki ga z vsemi potrebnimi analizami uvažajo iz Avstrije. Do sedaj je podjetje napolnilo že nekaj tisoč kozarcev medu, in to po postopku, ki ostaja poslovna skrivnost. »CBD industrijske konoplje proizvaja tudi naše telo, a zaradi nekaterih vplivov premalo, zato ga je treba nadomestiti,« pojasnjuje Holc. Recepturo in razmerje sestavin sta iznašla sama, okus konopljinega medu Weebee pa opisujeta kot sladek z nekoliko grenkobe na koncu. »Konopljin med, s pomočjo katerega v telo dobimo CBD, je bolj okusen, kot če bi uporabili čisti CBD, saj je ta zelo bridek. To pa je pomembno za tiste, ki jih ta grenkoba moti,« dodaja direktor podjetja. Ob Slapniku in Holcu v podjetju sodeluje še Holčeva žena Mateja, v prihodnje pa nameravajo iz tega razviti družinsko dejavnost. Investirali bodo v polnilno postajo, želijo pa razviti nove produkte, ki bodo obogatili ponudbo pod blagovno znamko Weebee.
Zanimanje za konopljin med je po besedah sogovornika precejšnje. »Za nas je pomembna vsaka stranka. So pa Pomurci konopljin med dobro sprejeli. Prodajamo ga v kar nekaj trgovinah v Murski Soboti, v Ljutomeru in drugih slovenskih mestih. Imamo pa tudi stojnice na tradicionalnih sejmih.« Trenutno se direktor in prokurist Slapnik ukvarjata z iskanjem zastopnikov za druge države, saj želijo ponudbo razširiti tudi prek slovenskih mej. Z geslom Kombinacija, ki izstopa pa želita izdelek približati širšemu krogu ljudi, saj menita, da ima ta med precej blagodejnih učinkov in je priporočljiv za vsakega posameznika.