»Najprej je pobuda potekala v sodelovanju z zavarovalnico Vzajemna, ki nam je čaj podarila, potem pa smo se zaradi dobrega odziva obiskovalcev odločili, da bomo to nadaljevali tudi v prihodnje. Zimski meseci so takšni, da se večina rada ogreje ob skodelici toplega čaja,« pove Maja Lačen Škrbič, vodja in koordinatorica Multimedijskega centra MIKK. Da bi pobudo, ki se začne novembra in konča ob koncu koledarske zime oziroma konec februarja, še bolj približali ljudem, so leta 2012 zanjo posneli tudi reklamo.
Preberite še
Odpri v novem zavihkuDobro vino je še vedno cenjeno, ocenjujejo v Vinogradništvu Kolarič
Družina Kolarič je prve trte zasadila daljnega leta 1946. Na sedmih hektarjih vinogradov pridelujejo dvanajst sort, posebej ponosni so na svojo penino.
»Pobudnica akcije je bila tedanja Mikkova ekipa impro lige, ki je imela v prostorih kluba delavnice. Zraven so bili Vitomir Vratarič, Anita Gregorec in Boštjan Lačen, ki so tudi posneli omenjeno reklamo. Spomnim se, da smo stali za točilnim pultom, ki stoji še danes, in se je Gregorečeva obesila Lačnu na hrbet, kot če bi bila gripa, ta pa je natakarja prosil za čaj, s katerim bi odgnal gripo. Ta akcija se je res lepo prijela. Nas zaradi tega ne bo nič manj, je pa lepo, če tudi ljudem nekaj takšnega ponudimo,« je še dejala sogovornica. Ker je odziv ljudi dober, prihajajo namreč različne generacije, bodo akcijo nadaljevali tudi v prihodnjih letih, že sedaj pa razmišljajo o podobni, a večji akciji, ki bi jo izvedli v spomladanskih mesecih, če bodo razmere to dopuščale.