Kultnatura je blagovna znamkaki je nastala v sklopu projekta Zeleno želimo. Povezuje ponudnike iz zaledja, ki ponujajo posebna doživetja na temeljih kulinarike, vina, narave in gibanja ter rokodelstva. Zaenkrat je v blagovno znamko vključenih 40 ponudnikov, 20 na slovenski in 20 na hrvaški strani.
Preberite še
Odpri v novem zavihkuBine Pušenjak se je vrnil z zdravljenja v tujini, doma so jim pripravili sprejem
Bine Pušenjak je pri dveh letih in pol zbolel za tumorom osrednjega živčevja. Zadnjih šest tednov so z družino preživeli v Italiji na zdravljenju.
Zaenkrat Kultnatura povezuje ponudnike na štirih mikrolokacijah: v Dobrovniku, Veržeju, Ludbregu in Varaždinu. V sklopu projekta so za turiste pripravili 20 različnih turističnih programov.
Mreža ponudnikov pa ni zaprta, zato pričakujejo, da se bo njiihovo število še razširilo.Ponudnike so zbrali in predstavili na spletni strani www.kultnatura.eu. Razvili so mobilno aplikacijo Kultnatura, prisotni pa so tudi na različnih socialnih omrežjih.S tem želijo vzpostaviti skupno promocijo ponudnikov, turistom in obiskovalcem pa omogočiti, da pridejo do informacij in doživetij v lokalnem okolju.
Projekt bo trajal do februarja 2020, vrednost projekta pa je 836.515,00 evrov.
Projektni partnerji so:Kmetijsko gozdarski zavod Murska Sobota, Inovacijsko tehnološki grozd Murska Sobota, Zavod Marianum Veržej, Zavod za okolje in turizem Dobrovnik, Mesto Ludbreg, Hrvaška gospodarska zbornica, enota v Varaždinu in Turistična organizacija mesta Varaždin.Produkte projekta so partnerji pred kratkim predstavili na sejmih v Budimpešti in Alpe Adria v Ljubljani. Pred njimi pa je predstavitev na sejmu f.r.e.e. Müchen.