OŠ Kajetana Koviča Radenci je že deset let del skupnosti evropskih šol eTwinning, ki pedagoškim delavcem iz vse Evrope omogoča, da se v okviru projekta povezujejo, sodelujejo in izmenjujejo izkušnje, učencem pa povezovanje z vrstniki iz različnih držav in širjenje vezi po vsej Evropi. Znak eTwinning šola je v letu 2020 v Sloveniji prejelo dvanajst šol in vrtcev kot pohvalo učencem in učiteljem za izjemne dosežke.
Prvi mednarodni projekt eTwinning na radenski šoli je bil že v šolskem letu 2011/2012, imenoval se je I touch Maths (Dotikam se matematike), koordinatorica je bila učiteljica matematike Katja Glazer Leskovšek. V tem šolskem letu na šoli poteka kar šest projektov eTwinning. Eden izmed njih je Pi explorers (Raziskovalci števila pi), ki poteka pod mentorstvom Glazer Leskovškove. Pri projektu sodelujejo z učenci partnerskih osnovnih šol iz Turčije, Moldavije in Hrvaške ter z dijaki Strojne šole Fausta Vrančića Zagreb in Tehniške šole Čakovec, vsem sodelujočim pa je skupna ljubezen do matematike in raziskovanja števila pi. Še posebno so bili aktivni 14. marca, ko matematični navdušenci po svetu praznujejo dan števila pi, saj ta dan v ameriškem datumskem zapisu ustreza celemu številu pi in prvima dvema decimalkama – 3/14.
Preberite še
Odpri v novem zavihkuDobro vino je še vedno cenjeno, ocenjujejo v Vinogradništvu Kolarič
Družina Kolarič je prve trte zasadila daljnega leta 1946. Na sedmih hektarjih vinogradov pridelujejo dvanajst sort, posebej ponosni so na svojo penino.
Na šoli so organizirali različne aktivnosti, s katerimi so počastili to skrivnostno število. Tudi letos so tekmovali v recitiranju decimalk števila pi, neskončno število decimalk števila je namreč izziv za preizkus učenja na pamet. Letošnja zmagovalka je sedmošolka Lana Vukajč, ki se je dokazala s poznavanjem 120 decimalk. Šolski rekord je 345 odrecitiranih decimalk. Poleg tega so se z učenci partnerskih šol pomerili v poznavanju dejstev o številu pi, njegovi zgodovini in uporabi. Število pi so celo uglasbili, tako da so vsaki decimalki določili ton in dolžino ter melodijo zaigrali na klavir, s kitaro in harmoniko. Pri delu, ki poteka prek spleta in s pomočjo novih digitalnih tehnologij, krepijo tudi svoje digitalne kompetence.
Ta oblika sodelovanja učencem ponuja odlične priložnosti za pridobivanje in izmenjavo izkušenj, spoznavanje izobraževalnih ustanov in izobraževalnega sistema v tujini, utrjevanje in širjenje jezikovnih, družboslovnih in digitalnih kompetenc ter seveda usvajanje matematičnega znanja na drugačen, zabaven in sodoben način, so še povedali na šoli.