Slovenska turistična organizacija (STO) je javnosti predstavila osveženo kreativno rešitev v podporo promociji Slovenije na tujih trgih. Z novo rešitvijo slovenski turizem v ospredje postavlja pristna slovenska doživetja z višjo dodano vrednostjo. Z doživetji tako navdihuje in aktivno vključuje obiskovalca, ki na potovanjih išče edinstvene zgodbe, avtentičnost in nove oblike luksuza. Znamko I feel Slovenia, ki predstavlja zeleno, aktivno in zdravo deželo, nova rešitev nadgrajuje, s širino in fleksibilnostjo pa predstavlja večletno komunikacijsko platformo v podporo viziji Slovenije kot zelene butične destinacije za 5-zvezdična doživetja.
Preberite še
Odpri v novem zavihku(V premislek) Pomembno je, kako živimo zdaj - ker za jutri nihče ne jamči
Kako je pravično, da nas trenutek slabosti, morda niti ne naš, stane vsega?
Novo vizijo opredeljuje Strategija trajnostne rasti slovenskega turizma 2017-2021, z njo pa si prizadevajo za znatno povečanje dodane vrednosti turizma. Ključni cilj pa je povečanje priliva iz naslova izvoza potovanj na štiri milijarde evrov.
"Namen osvežene rešitve ni, da preseka naše dosedanje delo, saj je zgodba Slovenije kot zelene butične destinacije za 5-zvezdična doživetja jasna in široko sprejeta. Dosedanji slogan "Zelena. Aktivna. Zdrava." ne bo več v uporabi kot slogan, vendar pa osrednja ideja Slovenije kot zelene, aktivne in zdrave destinacije ostaja, saj je to temeljni del identitete Slovenije kot turistične destinacije," je dejala direktorica Slovenske turistične organizacije mag. Maja Pak. Dodala je, da so želeli komunikacijo nadgraditi predvsem na bolj čustveni in izkustveni ravni in jo s sodobno komunikacijsko platformo približati milenijcem. V ospredju nove rešitve so tako pristna slovenska doživetja in občutenja Slovenije: "Slovenijo čutim. Na svoj način." Tako se bo ob #ifeelsLOVEnia v prihodnje uporabljalo tudi #myway.
Turisti cenijo doživetja ne produkte
Tomaž Apohal, kreativni direktor in partner komunikacijske agencije Yootree je dejal, da se časi spreminjajo, z njimi pa tudi vrednote, pričakovanja in želje gostov ter njihovo pojmovanje luksuza: "Ti bolj kot za produkte živijo za doživetja. Bolj kot največje, najbolj trendovsko in najbolj razkošno cenijo avtentično.Namesto standardizirane ponudbe imajo raje navdihujoče zgodbe in edinstvene trenutke, ki ustvarjajo spomine za življenje. Kako torej današnjemu popotniku pokazati, da Slovenija ni le zelena, aktivna in zdrava destinacija, temveč da v sebi skriva nešteto enkratnih zgodb in pristnih doživetij, ki jih ne morejo izkusiti nikjer drugje? Milijoni ljudi so že začutili Slovenijo in vsak od njih jo začuti po svoje. Z novo komunikacijsko platformo pod znamko I feel Slovenia Slovenija postaja dežela doživetij po meri posameznika. Destinacija, ki jo vsak obiskovalec zapusti bogatejši za osebno izkušnjo".