Slovenski oglaševalski festival je težko pričakovani osrednji nacionalni dogodek oglaševalske in širške marketinškega pa tudi medijske stroke, ki imajo možnost prisluhniti domačim in tujim govorcem.
Udelenci so svoja dela lahko prijavili do konca februarja, prijavljena dela pa ocenjuje strokovna žirija pod vodstvom Mitje Petroviča.Predsednica letošnjega SOF-a mag. Karmen Škoda Piško poudarja, da SOF že desetletja vabi in postavlja izzive najdrznejšim, spodbuja bolj zadržane, zrcali realnost, s tekmovalnim programom pa nagrajuje in se prikloni idejam, zgodbam, izraznosti – tistih oglasov in rešitev, ki vsebujejo vhunski izbor slovenskih kreativnih začimb.
Udelenci so svoja dela lahko prijavili do konca februarja, prijavljena dela pa ocenjuje strokovna žirija pod vodstvom Mitje Petroviča.Predsednica letošnjega SOF-a mag. Karmen Škoda Piško poudarja, da SOF že desetletja vabi in postavlja izzive najdrznejšim, spodbuja bolj zadržane, zrcali realnost, s tekmovalnim programom pa nagrajuje in se prikloni idejam, zgodbam, izraznosti – tistih oglasov in rešitev, ki vsebujejo vhunski izbor slovenskih kreativnih začimb.