Pomurski sejem je razkril letošnje dobitnike oskarja za embalažo. Namen natečaja Slovenski oskar za embalažo je oceniti in nagraditi najuspešnejše dosežke na področju vseh vrst embalaže, njenih sestavnih delov, prototipov, izumov in izboljšav. "Pomurski sejem s svojimi sejemskimi projekti in z najrazličnejšimi informacijskimi potmi širi poznavanje nagrajenih načrtovalcev, proizvajalcev in uporabnikov embalaže v slovenskem in mednarodnem prostoru," poudarja predsednik uprave Janez Erjavec in dodaja, da je poslanstvo projekta predvsem prispevati k boljšemu odnosu med embalažo, izdelkom, logistiko, med proizvajalci in končnimi uporabniki, obenem pa k večjemu sožitju med človekom in okoljem.
Preberite še
Odpri v novem zavihkuNa razgovoru so jo spraševali o družini, zagovornik ugotovil diskriminacijo
Prepovedano je zahtevati podatke o družinskem oziroma zakonskem stanu, nosečnosti, načrtovanju družine.
Letos je na natečaju sodelovalo devet izdelkov, ocenjevali pa so jih Vladimir Pezdirc, predsednik strokovne komisije, ter njegova sočlana Jani Bavčer in Gregor Radonjič.
Oskarja za embalažo so tokrat prejeli trije izdelki, in sicer Airless plus, 100 % reciklabilna brezzražna embalaža iz Plastike Virant d.o.o., Luxury black Bottle, ki jo uporablja Oljarna Kockek, njen avtor pa je Gregor Žakelj iz agencije VBG ter Reusable E-Com box, embalaža za spletno prodajo, ki so jo oblikovali in razvili v podjetju DS Smith.
Družina Kocbek že od leta 1929 prideluje bučno olje izjemne, vrhunske kvalitete, ki je našlo svoje mesto v najboljših restavracijah po celotnem svetu. "Moč tradicije in izredno kvaliteto bučnega olja Kocbek je prepoznal tudi oblikovalec Gregor Žakelj ter ustvaril čudovit preplet in sozvočje vsebine in njenega ovoja. Oblikovna zasnova steklenice in pipete s svojo podobo in izraznostjo dopolnjuje izredno kvaliteto olja in ga umešča v najvišji razred posebnih in enkratnih kulinaričnih doživetij," so zapisali v obrazložitvi.
Embalaža za spletno prodajo podjetja DS Smith je namenjena distribuciji izdelkov spletne trgovine. "Z inovativno konstrukcijsko rešitvijo plašča v enem kosu omogoča enostavno sestavljanje in rokovanje z embalažo in njeno večjo odpornost med transportom skozi celotno oskrbovalno verigo do kupca. Poseben »Tamper evident« zatič ščiti izdelek pred nepooblaščenim odpiranjem embalaže in kar je posebej pomembno, omogoča ponovno uporabo in zapiranje embalaže brez dodatnega lepljenja v primeru vračila izdelka," meni strokovna žirija.
Tretji nagrajenec pa je podjetje Virant z brezzračno embalažo za potrebe kozmetične in farmacevtske industrije. "Sestavljena je iz minimalnega števila sestavnih delov (»airless dispenser« iz samo štirih). Uporablja poenotene materiale in jo je možno 100% reciklirati. Njena forma je oblikovno in ergonomsko urejena in zaključena, a hkrati prilagodljiva posebnim potrebam kozmetične in farmacevtske industrije, tako v smislu končnih oblikovno vizualnih rešitev kot tudi doziranja. Zaradi svoje enostavnosti in inovativnih rešitev posameznih detajlov je cenovno dostopna za vse izdelke široke potrošnje," so opisali odločitev.